کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کارلو آنچلوتی: کونته در چلسی موفق خواهد شد؛ چلسی با من تماس نگرفت

کارلو آنچلوتی سرمربی سابق چلسی و فعلی بایرن مونیخ، در گفت و گو با FourFourTwo به موفقیت کونته به همراه چلسی تاکید کرد و بیان نمود که پس از برکناری ژوزه مورینیو مشکلی برای بازگشت به چلسی نداشت. 
آنتونیو کونته سرمربی فعلی تیم ملی ایتالیا پس از رقابت های یورو 2016 هدایت آبی های لندن را بر عهده خواهد گرفت که در این راستا، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی و هم وطن کونته از موفقیت او در غرب لندن خبر داد. آنتونیو کونته در شرایطی پا به استمفوردبریج خواهد گذاشت که سرمربیان ایتالیایی عملکرد موفقی را به مانند کارلو آنچلوتی در باشگاه چلسی داشته اند. کارلو در طی دو فصل هدایت چلسی بین سال های 2009 تا 2011، قهرمانی لیگ جزیره و جام حذفی انگلستان را به دست آورد.

آنچلوتی در گفت و گو با مجله FourFourTwo در ماه جولای بیان کرد:

کونته یک مرد سخت کوش است. واقعا در کار خود جدی و حرفه ای و همیشه روی آن متمرکز است. چلسی در حال بهره بردن از مربی بزرگی است که به تمام جزئیات کوچک نیز توجه خواهد کرد. با آمدن به انگلستان از ایتالیا، او با جهانی متفاوت تر مواجه خواهد شد، جهانی که در آن فشار کمتری حس خواهد کرد، خشونت کمتری در آن حاکم است، فضای بزرگ تری دارد، ظرفیت استادیوم ها تکمیل است و هر لحظه آن با فضای فوتبال ایتالیا متقاوت است. او قطعا می تواند در چلسی موفق شود. باشگاه چلسی دارای یک رابطه خوش شانسانه با ایتالیایی ها است. جانلوکا ویالی، من و سپس روبرتو دی متئو که حتی به قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.   
کارلو در ادامه تاکید کرد که از بازگشت به چلسی استقبال می کند اما هرگز از سوی باشگاه چلسی برای جایگزینی ژوزه مورینیو با او تماسی گرفته نشد و در این خصوص گفت:

آیا چلسی سال گذشته از من درخواست کرد که به چلسی باز گردم؟ نه. اما من مشکلی برای بازگشت به چلسی نداشتم چون تجربه من در چلسی و کار در فوتبال انگلستان فوق العاده بود.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد