کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

روبرتو دی متئو با استون ویلا به فوتبال انگلستان باز می گردد

روبرتو دی متئو با استون ویلا به فوتبال انگلستان باز می گردد
دی متئو این روز ها شدیدا به استون ویلا لینک می شود. 
 روبرتو دی متئو سرمربی ایتالیایی اسبق چلسی و شالکه، در آستانه به دست گرفتن هدایت تیم تازه سقوط کرده استون ویلا می باشد. این در حالی است که طی چند روز اخیر، بحث هایی مبنی بر واگذاری این باشگاه به مالکانی چینی نیز مطرح شده است.

به گزارش دیلی میل و به نقل از Squawka، استون ویلا با به پایان رساندن فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ برتر انگلستان در مکان بیستم جدول رده بندی، به رقابت های چمپیونشیپ سقوط کرد. پس از ناکامی تیم شروود در استون ویلا و سپس رمی گارد، این اریک بلک بود که در هفته های پایانی سکان هدایت این تیم ریشه دار را به دست گرفت. حال به نظر می رسد سران این باشگاه در پی این هستند تا با گزینشی صحیح در راستای انتخاب مرد اول نیمکت باشگاه، بازگشت شان به رقابت های لیگ برتر را سرعت ببخشند.

مدتی است که رسانه های مختلف بریتانیایی از روبرتو دی متئو به عنوان نامزد شماره یک حضور در ویلا پارک یاد می کنند. اکنون این شایعات رنگ و بویی جدی تر به خود گرفته و ظاهرا توافق دو طرف بر سر همکاری دو ساله، به زودی از طریق رسانه های انگلیسی مخابره خواهد شد.

گفتنی است که مسئولان استون ویلا پاداشی دو میلیون پوندی را هم برای مربی اسبق وست برومویچ در نظر گرفته اند. پاداشی که در صورت بازگشت مجدد این تیم به دست دی متئو به رقابت های لیگ برتر، به این سرمربی ایتالیایی اهدا خواهد شد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد