کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

استعداد یاب باشگاه چلسی خبر از تابستان شلوغ آبی های لندن داد

پیت ده ویزر استعداد یاب 81 ساله و مشاور نقل و انتقالاتی هلندی باشگاه چلسی خبر از تابستان شلوغ و پر نقل و انتقال آبی های لندن داد. 

 

 پس از ناکامی بزرگ چلسی تحت مالکیت رومن آبراموویچ در فصل 2015/16 که به سهمیه نگرفتن آبی های لندن در لیگ قهرمانان اروپا و قرار گرفتن در میانه جدول لیگ جزیره انجامید، استعداد یاب و مشاور نقل و انتقالاتی باشگاه چلسی نوید تابستانی پر نقل و انتقال را به هواداران چلسی داد. آنتونیو کونته که پس از رقابت های یورو 2016 هدایت چلسی را به دست خواهد گرفت قطعا به تزریق بازیکنان بزرگ برای موفقیت زودهنگام در غرب لندن نیاز خواهد داشت.


پیت ده ویزر در گفت و گو با سان تاکید داشت که رومن آبراموویچ مصمم است تا از وقوع یک فصل فاجعه بار دیگر جلوگیری نماید و این مرد هلندی در این خصوص گفت:


چلسی تابستان بسیار شلوغی خواهد داشت. آبراموویچ مصمم است که فصل نا امید کننده دیگری را نداشته باشد و بنابراین سر من به مانند سال های 2003 تا 2008 شلوغ خواهد شد. آقای آبراموویچ مالک پر هزینه ای است که دارد پرداختی های میلیونی را برای بازیکنان ستاره ادامه می دهد. او باید برای به خدمت گرفتن بازیکنانی مثل دروگبا و اسین هزینه کند و به این دلیل است که او از من خواسته که روی بازیکنان جوان کیفیت بالا نظارت داشته باشم که در طی سه سال به ستاره های چلسی تبدیل شوند.



منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد