کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

در آستانه باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا، به بررسی آخرین شایعات و اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. 

 

در حالی که پیش از شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی تعدادی از باشگاه ها خرید هایی را به صورت رسمی انجام داده اند، بازیکنان زیادی هستند که بازار شایعات تابستانی را گرم نگه داشته اند.


بنا به گزارشات The Telegraph، پپ گواردیولا، سرمربی باشگاه منچسترسیتی در نظر دارد با خرید آیمریک لاپورته به خط دفاعی این تیم استحکام بیشتری ببخشد. این بازیکن فرانسوی-اسپانیایی در قرارداد خود با باشگاه اتلتیک بیلبائو بند جدایی به ارزش 39 میلیون پوند دارد. هم چنین گواردیولا جان استونز، مدافع انگلیسی تیم اورتون را هم مد نظر قرار داده است. دیگر مشتریان این مدافع آینده دار انگلیسی را منچستریونایتد، بارسلونا و چلسی تشکیل می دهند.


پس از رسمی شدن انتقال ایلکای گوندوعان به منچستر سیتی، پپ گواردیولا می خواهد آبل رویز، مهاجم 16 ساله باشگاه بارسلونا را نیز به خدمت بگیرد. دیگر مشتری این مهاجم جوان ّباشگاه آرسنال است.


گزارشات منتشر شده توسط The Star، حاکی از آن است که قهرمان فرانسه، PSG ، در نظر دارد تا با قراردادی به ارزش 46 میلیون پوند، فیلیپ کوتینیو را از لیورپول به خدمت بگیرد. La Parisian ، از بن عرفا به عنوان آلترناتیو باشگاه فرانسوی در صورت شکست در انتقال کوتینیو نام می برد. این بازیکن تکنیکی فرانسوی در تابستان بازیکن آزاد محسوب می شود و باشگاه بارسلونا هم در نظر دارد تا این بازیکن را به خدمت بگیرد. بن عرفا فصل گذشته 17 گل در لوشامپیونه به ثمر رساند.


ممفیس دیپای، وینگر هلندی باشگاه منچستر یونایتد، احتمال دارد پس از تنها یک فصل از این باشگاه جدا شود. به نقل از The Mail ، این وینگر هلندی که در تابستان گذشته به عنوان بازیکنی آینده دار با مبلغ 21 میلیون یورو به منچستر یونایتد پیوست، پس از گذشت یک فصل قصد جدایی از این باشگاه را دارد. او پس از نمایش هایی نا امید کننده در تیم لوییس فن خال به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شد.


به گزارش Miror ، باشگاه آرسنال در نظر دارد تا کالوم چمبرز را با قراردادی قرضی به ساوتهمپتون بازگرداند. این مدافع انگلیسی جوان پس از درخشش هکتور بیرین در ترکیب آرسنال، امکان بازی در پست مورد علاقه خود را نداشته و اغلب به عنوان بازیکن جانشین در پست هافبک میانی و دفاع وسط به میدان رفته است.


یورگن کلوپ قصد دارد جو گومز را به باشگاه سلتیک اسکاتلند قرض دهد. به گزارش بخش اسکاتلندی روزنامه Sun و همچنین The Star، این مدافع 19 ساله که توسط برندن راجرز خریداری شد پس از شروع موفق ادامه فصل را به علت مصدومیت از دست داد. این انتقال به صورت قرضی و به مدت 6 ماه خواهد بود.


طبق گزارش L'Equipe ، جاناتان ایکونه، هافبک تهاجمی جوان باشگاه PSG، که نقشی اساسی در رسیدن تیم جوانان باشگاه به فینال لیگ جوانان اروپا داشت، راه کینگزلی کومان را در پیش می گیرد و پاریس را به مقصد یوونتوس ترک خواهد کرد.  


روزنامه The Express گزارشاتی مبتنی بر علاقه مجدد بشیکتاش به جذب داوید اوسپینا منتشر کرده است. این دروازه بان کلمبیایی پس از پیوستن پتر چک به آرسنال نیمکت نشین شده است. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد