کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ناینگولان: چلسی خواهانِ من شده؛ ترک ایتالیا خیلی سخت است

هافبک بلژیکی آ‌اس رم تایید می کند که باشگاه چلسی خواهان به خدمت گرفتن وی است.  
همان طور که یک ماه قبل در طرفداری خواندید، باشگاه چلسی مشتری مهم راجا ناینگولان، هافبک مستحکم آ اس رم است. حالا این گفته توسط خود این بازیکن تایید می شود.

ناینگولان در مصاحبه با نشریه نینای بلژیک، در مورد اخبار لینک شدنش به تیم آبی پوش لندن گفت:

تماس هایی بین دو باشگاه بر سر من صورت گرفته است اما آنها اول باید به توافق برسند تا من بتوانم صحبتی انجام دهم. ترک ایتالیا پس از ۱۱ سال خیلی سخت است و من در آ اس رم خوشحالم. چلسی باشگاه بزرگی است و می خواهد ترکیبش را تقویت کند. سرمربی جدید آنها، آنتونیو کنته همیشه می خواسته است با من قرارداد امضا کند. باید ببینیم آیا چنین اتفاقی رخ می دهد یا خیر.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد