کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

برزیل 0-0 اکوادور؛ پسران دونگا با مساوی شروع کردند

دو تیم برزیل و اکوادور در چارچوب مسابقات کوپا امریکا 2016 به دیدار هم رفتند و در پایان بازی 0-0 شد.  

 

 تیم ملی برزیل که چندین ستاره سرشناس خود را با خود به آمریکا نبرده، در اولین بازی اش نتوانست از پس اکوادور بربیاید. در این دیدار انر والنسیا مهاجم سرشناس اکوادور یک بار دروازه سلسائو را باز کرد اما داور مسابقه گل را نپذیرفت. در این دیدار میراندا به دلیل مصدومیت در ترکیب حضور نداشت و لوئیس گوستاوو نیز به دلیل مشکلات شخصی از ترکیب کنار رفته بود. جان آن ها را بازیکنانی نظیر داگلاس سانتوس، مارکینوش، کاسیمیرو و فیلیپه لوئیس پر کرده بودند. 


در سوی دیگر پس از مدتی غیبت، آنتونیو والنسیا بار دیگر در ترکیب اکوادور قرار گرفته بود. دروازه بان آن ها الکساندر دومینگوئز هم مصدوم بود استبان دیر جایگزین شده بود. 


دو تیم برزیل و اکوادور از گروه B سالگرد صدمین سال آغاز کوپا، نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. شروع خوبی در استادیوم رز باول وجود داشت اما توپ ها به در بسته می خورد. سانتری که از کناره ها آمد و به گل والنسیا به دروازه آلیسون دروازه بان برزیل انجامید، از نظر داور پیش از سانتر از خط عبور کرده بود. 


به طور کلی و بر خلاف دو دیر قبلی تورنمنت، این بازی را می توان جذاب ترین مسابقه روز اول بازی ها تا اینجا دانست. دو تیم شانس های بسیاری داشت و کاپیتان نیمار از سکوها بازی هموطنان خود را می دید. او قرار است در المپیک نماینده کشورش باشد. بهترین فرصت بازی نصیب فیلیپه کوتینیو شد اما هافبک لیورپول در دقیقه ششم نتوانست دیر را شکست دهد. برزیل صاحب توپ بود اما اکوادور در ضد حمله ها خطرناک بود. در صحنه گل مردود اکوادور، دروازه بان برزیل واکنش خوبی نداشت. لوکاس مورا به طور جانشین به زمین آمد و نزدیک بود با یک ضربه سر کار را در دقایق پایانی تمام کند اما ضربه سر او از فاصله نزدیک به بیرون رفت. 


ترکیب دو تیم

آمار بازی


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد