کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کوپا آمریکا 2016؛ جامائیکا 0-1 ونزوئلا، پیروزی ونزوئلا در نبرد بی ادعاهای گروه سوم

کوپا آمریکا 2016؛ جامائیکا 0-1 ونزوئلا، پیروزی ونزوئلا در نبرد بی ادعاهای گروه سوم
اولین بازی گروه سوم رقابت های کوپا آمریکا 2016 بین تیم های جامائیکا و ونزوئلا برگزار شد.    
اولین بازی گروه سوم رقابت های کوپا آمریکا 2016 بین تیم های جامائیکا و ونزوئلا برگزار شد. این بازی از همان ابتدا از سرعت و خشونت بالایی برخوردار بود.

در حالی که جامائیکا شروع بهتری داشت، در دقیقه 13، یک کرنر ارسالی روی دروازه ونزوئلا با ضربه سر جه-ووگان واتسون مدافع پیش تاخته جامائیکا به تیر دروازه حریف برخورد کرد تا اولین فرصت خطرناک بازی توسط بازیکنان زردپوش جامائیکا از دست برود.

سه دقیقه بعد یعنی در دقیقه 16، یک پاس بی دقت و لو دادن توپ توسط مایکل هکتور بازیکن تیم جامائیکا در میانه زمین، باعث شد تا تیم ونزوئلا با یک حرکت ترکیبی بسیار عالی و سریع با رساندن توپ به محوطه جریمه جامائیکا و ضربه نهایی جوزف مارتینز مهاجم تورینو به گل اول بازی دست یابد.

رودولف آستین هافبک جامائیکا در دقیقه 23 یک تکل خشن را روی مچ پای رینکون رفت که ویکتور کاریو داور پرویی این بازی بلافاصله کارت قرمز را از جیب بیرون آورده و آستین را اخراج کرد.

جامائیکای ده نفره در حالی که 1-0 عقب بود و عنان کار را در دقایق باقی مانده نیمه اول از دست داده بود، یک بد شانسی دیگر نیز به سراغش آمده و کمار لورنس مدافع این تیم نیز در دقیقه 40 مصدوم شد تا وینفرد شفر مربی آلمانی جامائیکا مجبور به انجام یک تعویض زودهنگام شده و وز مورگان کاپیتان لستر سیتی را به زمین بفرستدو کمتر کسی پیش بینی کرده بود که وز مورگان روی نیمکت حضور داشته باشد.

نیمه اول با برتری 1-0 وینوتینتو یا قرمزهای شرابی (لقبونزوئلا) به پایان رسید در حالی که وینفرد شفر به داوری اعتراض داشت.

بازی تا دقیقه 65 اتفاق خاصی نداشت اما جامائیکای ده نفره از این دقیقه به بعد فشار خود را روی دروازه حریف افزایش داد. حتی جامائیکا به یک گل هم رسید که به علت خطای وز مورگان روی بازیکن حریف، مردود اعلام شد.

دقیقه 69 ضربه کرنر برای ونزوئلا با ضربه سر شیرجه ای والکر انخل مدافع پیشتاخته این تیم از روی خط دروازه توسط بلیک دروازه بان جامائیکا دفع شد و توپ برگشتی هم به بیرون رفت. جدی ترین صحنه نیمه دوم تا پیش از دقیقه 70 همین صحنه بود.

دقیقه 82، باز هم ضربه کرنر و باز هم ضربه سری که این بار آدریان ماریاپا کاپیتان جامائیکا زد و دروازه بان حریف توپ را در اختیار گرفت. خطرناک ترین موقعیت جامائیکا در نیمه دوم رقم خورد.

در نهایت این بازی با نتیجه  1-0 به سود ونزوئلا به پایان رسید. دو مدعی اصلی این گروه تیم های مکزیک و اروگویه هستند.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد