کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پدرو: دلم برای بارسلونا تنگ شده است؛ پیوستن به چلسی تصمیم درستی بود

پدرو: دلم برای بارسلونا تنگ شده است؛ پیوستن به چلسی تصمیم درستی بود
این بازیکن اسپانیایی از شرایطش در فصلی که گذشت، صحبت کرده است.  
پدرو رودریگز وینگر 28 ساله و اسپانیایی تیم چلسی با وجود اینکه از حضور در چلسی پشیمان نیست، می گوید دلتنگ بارسلونا شده است. این وینگر که توسط ژوزه مورینیو به این تیم منتقل شد، شروع رویایی در لیگ برتر داشت و موفق شد در اولین حضورش برای چلسی گلزنی کند. در ادامه این بازیکن در 29 بازی که در لیگ برای چلسی به میدان رفت، موفق شد 7 گل به ثمر برساند. پدرو اعتراف می کند دلش برای باشگاه دوران کودکی اش تنگ شده است، اما همچنان معتقد است پیوستنش به چلسی تصمیم درستی بود. 

به گزارش FFT، پدرو در گفتگو باMundo Deportivo گفت:

سالی که گذشت برای همه بسیار عجیب بود. وضعیت بسیار دشواری پیش آمده بود. تصور کنید، من به این تیم آمدم و به نظر می رسید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت، در اولین بازی برای چلسی گلزنی کردم و بعد از آن عملکرد ما افت پیدا کرد. ما خودمان را در افت کردن دیدیم و بعد از آن بسیاری از چیز ها تغییر پیدا کرد. آنها رئیس (مورینیو) را اخراج کردند، پس از آن رئیس جدید آمد. عدم اطمینان در آنجا موج می زد. بازیکنان واقعاً نمی دانستند که باید چه کار کنند، ما در رختکن با یکدیگر متحد شدیم تا رو به جلو حرکت کنیم. در نهایت، ما توانستیم کمی شرایط را تغییر دهیم ولی به جایگاهی که می خواستیم و باید آنجا می بودیم، دست پیدا نکردیم. 
البته، دلم برای بارسلونا تنگ شده است. من سال های زیادی آنجا بودم. من بهترین لحظات زندگی حرفه ای خودم را آنجا بودم و واقعاً دلم برای آنجا تنگ شده است. اما از پیوستن به چلسی پشیمان نیستم. اینجا احساس راحتی می کنم و چلسی باشگاه بزرگی است. به این دلیل شرایط سخت پیش رفت که تغییر، در ابتدا همیشه برای بازیکنان سخت است. شما باید در فرهنگ جدید، زبان جدید، لیگ جدید و تیم جدید کار خودتان را از اول آغاز کنید. ولی، هم تیمی هایم بسیار به من کمک کردند. ما مشتاق هستیم تا کار بزرگی انجام دهیم. 
پدرو با وجود فصل نه چندان خوبش در چلسی، برای مسابقات یورو 2016 به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. این بازیکن، انگیزه های فراوانی برای کسب سومین قهرمانی پیاپی دارد.

دعوت شدن به تیم ملی، معنی بسیار زیادی برای من داشت. به این معنی بود که سرمربی، همچنان به من ایمان دارد. پس از یک فصل بد، به تیم ملی دعوت می شوید. شما باید یک استراحت کوتاه داشته باشید و بر روی این تورنمنت و عملکرد خودتان تمرکز کنید. فضای خوبی بر اینجا حاکم است، بازیکنان با یکدیگر متحد هستند. من مشتاق حضور در یورو هستم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد