کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

برزیل 7-1 هائیتی

در روز هتریک کوتینیو، تیم نگون بخت هائیتی در مسابقه ای یک طرفه برابر برزیل و تیم دوم یا سومش با حساب 7-1 در هم کوبیده شد.  

 مصاف دو تیم در استادیوم اورلاندو آغاز شد و برزیل طبق پیشبینی ها بازی را کاملا هجومی آغاز کرد. ابتدا دقیقه 2 داور می توانست به دلیل خطای مدافع هائیتی که مانع تک به تک شدن کوتینیو با دروازه بان می شد با کارت قرمزش هائیتی را ده نفره کند که با بی توجهی قاضی میدان تنها یک ضربه آزاد پشت محوطه سودی بود که برزیل از این اتفاق می برد. زرد پوشان برزیل که خوب فشار آورده بودند دقیقه 14 توسط فلیپه کوتینیو به گل دست یافتند. کوتینیوی جوان پاس فلیپه لوئیز را به محض دریافت با کمی حرکت پا به توپ رو به جلو، به سمت دروازه هائیتی شوت زد که ضربه پای راست وی به زیبایی وارد دروازه شد.


این گل روی روند و هدف دو تیم خیلی تاثیر گزار نشان نمی داد، چرا که برزیل همچنان همان تیم قبل گل بود که به صورت گرسنه وار کار می کرد. باز هم گل برای سلسائو و باز هم کوتینیو! دقیقه 29 سانتر آلوز از جناح راست با پاسی دیگر در میانه راه از ژوناس همراه شد تا کوتینیو در مقابل دروازه بدون گلر کار را 2-0 کند. 6 دقیقه بعد سلسائو برای سومین بار توپ را به تور دروازه هائیتی چسباند.


سانتر بعدی آلوز با ضربه سر رناتو آگوستو بالاتر از دستان پلاسیده وارد چارچوب شد. شاگردان دونگا لحظاتی بعد می توانستند کار را 4-0 کنند که پاس ویلیان در دهانه دروازه به ژوناس نرسید، با این همه نیمه اول در حال پایان یافتن بود و هائیتی در 45 دقیقه اول جز یک شوت در چارچوب و یک کرنر چیز دیگری در فاز هجومی اش برای ارائه نداشت.

با سوت شروع نیمه دوم، گابریل باربوسا به تصمیم کارلوس دونگا جایگزین ژوناس در ترکیب سامبا شد. دقیقه 58 این قاتل با استعداد باشگاه سانتوس موفق شد در سومین بازی ملی خود دومین گلش را با ضربه ای تمام کننده به گوشه دروازه هائیتی بزند و نتیجه را حالا 4-0 کند.


بازی کاملا آرام در حال پیگیری بود و تب و تاب اولیه خود را با این نتیجه یک طرفه از دست رفته می دید. بازی پر تاثیر کاپیتان آلوز و سانتر دقیق او روی سر لوکاس لیما نشست و این هافبک تازه به میدان آمده دقیقه 67 کار را 5 بر صفر کرد. سه دقیقه پس از این گل، خامس مارسلین روی دفع دو ضرب آلیسون توپ را به گل تبدیل کرد و هائیتی را به گل رساند. در ادامه این فرصت ایجاد شد تا برزیل بتواند گل های زده اش را افزایش دهد اما بی تجربگی باربوسا و بی دقتی کوتینیو، ویلیان و سایر بازیکنان یکی پس از دیگری موقعیت های سلسائو را به هدر داد. دقیقه 85 برزیل به ششمین گل خود رسید. روی فرصت طلبی رناتو آگوستو این بازیکن با ضربه ای پشت محوطه نتیجه را 6-1 کرد. بازی در حال پایان بود که کوتینیو هتریک خود را با شوت زیبای دیگر تکمیل کرد و حساب کار را 7 بر 1 به سود سلسائو پایان رساند.

ترکیب دو تیم

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد