کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اروگوئه 0 - 1 ونزوئلا؛ بازی بد، تورنمنت فاجعه وار

اروگوئه 0 - 1 ونزوئلا؛ بازی بد، تورنمنت فاجعه بار
در روز دوم گروه سوم کوپا آمریکای 2016 دو تیم ونزوئلا و اروگوئه در فیلادلفیا به مصاف هم رفتند.  
دو تیم ملی اروگوئه و ونزوئلا در روز دوم گروه سوم به مصاف هم رفتند. بازی در ورزشگاه لینکولن فیلد فیلادلفیای ایالت پنسیلوانایا برگزار شد.  قبل از بازی سرمربی اروگوئه گفته بود که لوییز سوارز غایب خواهد بود. گفته می شود او قادر نیست در مرحله گروهی اروگوئه را همراهی کند. داور بازی پاتریسیو لوستاو از آرژانتین بود.

گزارش بازی

بازی با اشتیاق زیاد ونزوئلایی ها برای گل زدن آغاز شد و دو موقعیت نصف و نیمه نیز ایجا دشد اما در ادامه اروگوئه به بازی مسلط شد و در دقایق ابتدایی ادیسنون کاوانی درون محوطه جریمه فرصت زدن یک والی را داشت که سایه توپ را زد. تا دقیقه 20 تنها یک شوت درون قاب بوده است و آن هم سهم ونزوئلا بوده است. سوارز مصدوم روی نیمکت نیز پر جنب و خروش بود.

دقیقه 35 جدی ترین موقعیت اروگوئه شکل گرفت. سانتر رامیرز از حدود 30 متری به شکل خطرناکی به سمت دروازه آمد و بدون برخورد به کسی به تیرک خورد و رفت.

در دقیقه 36 اشتباه موسلرا کار دست اروگوئه داد. او کمی از دروازه جلو آمده بود. آلخاندرو گوئرا توپ را پشت او انداخت و توپ پس از برخورد به تیرک جلوی پای روندون افتاد و او در موقعیتی عالی دروازه را گشود.

تا دقیقه 40 از6 شوت ونزوئلا 4 تا در قاب بوده است و لوس چاروئاس تنها یک شوت در کل بازی زده است که آن هم بیرون از چارچوب بوده است. نیمه اول با حساب 1 بر 0 به پایان می رسد.

بازی در نیمه دوم با برتری نسبی اروگوئه آغاز شد و سرعت بازی بالا بود. دقیقه 54 استوآنی درون محوطه جریمه با یک چرخش-ضربه، شوت خود را می زند اما توپ به بالای دروازه ونزوئلا می رود. 64 دقیقه از آغاز بازی گذشته است و هنوز اروگوئه شوتی درون قاب نزده است. دقیقه 67 روی یک سانتر توپ به کاوانی رسید و او روی یک برخورد روی زمین افتاد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. بلافاصله روی یک پاس در عمق پنارادو جوان تقریبا از نیمه زمین در حالت تک به تک قرار گرفت اما توپ را موسلرا گرفت تا اروگوئه در بازی و جام بماند. در دقیقه 70 لوییز سوارز نیز شروع به گرم کردن خود کرده است.

در ادامه بازی دوربین ها خشم لوییز سوارز را نشان دادند. او کاورش را پرت کرد و به شدت ناراحت بود. در دقایق پایانی بازی کاوانی دو فرصت فوق العاده را از دست داد که یکی از آن ها تک به تک از پشت شش قدم بود. در دقیقه آخر وقت اضافه هم هنگامی که موسلرا جلو آمده بود، بازیکن ونزوئلا می توانست از میانه میدان دروازه خالی را باز کند اما توپ به بیرو ن رفت. 

با این نتیجه صعود ونزوئلا قطعی شد و اروگوئه در آستانه حذف قرار گرفت.


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد