کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آرژانتین 5 - 0 پاناما؛ بازگشت کاپیتان مسی با هتریک

آرژانتین 5 - 0 پاناما؛ بازگشت کاپیتان مسی با هتریک
آرژانتین با درخشش لیونل مسی، پاناما را شکست داد.  
اختصاصی طرفداری- آرژانیتن و پاناما دو تیم پیروز روز اول مسابقات این گروه در ورزشگاه سولجر فیلد شیکاگو به مصاف هم رفتند. آقای آگوئیلار داور این بازی بود. بازیکنانی چون لاوتزی، آگوئرو و مسی بازی را از روی نیمکت آغاز کردند.
گزارش بازی

نخستین اتفاق بازی در دقیقه 6 افتاد که پرز خطایی انجام داد که ثانیه هایی بعد همان توپ وارد دروازه شد. اما پرز در آن صحنه کارت گرفت و بازی آینده پاناما که به نظر حساس می آید را از دست داد.

دی ماریا پشت آن ضربه آزاد از حدود 32 متری ایستاد. توپ را به تیر دوم فرستاد و نیکولاس اوتامندی خود را پرتاب کرد و توپ را از حوالی شش قدم با ضربه سر به تور دروازه رساند.


1 دقیقه بعد شوت هیگواین از درون محوطه جریمه توسط دروازه بان پاناما دفع شد. در دقیقه 26 بازیکنان پاناما از سمت چپ محوطه جریمه و از روی یک ضربه ایستگاهی توپی را به سمت دروازه شلیک کردند که رومرو توپ را روی زمین دفع کرد.

5 دقیقه روی حرکت بچگانه بازیکن پاناما داور کارت زرد دوم را به آنیبال گودوی نشان داد و وی را از زمین بازی اخراج کرد. او بدون توپ دستش را به صورت گایتان کوبید. نکته جالب تا دقیقه 37 این است که پاناما 5 شوت به سمت دروازه آلبی سالسته زده است که  دو تا درون قاب بوده است و آرژانتین 2 شوت زده است که هر دو درون قاب بوده است.

در دقایق پایانی نیمه اول خبر بدی به گشو مارتینو رسید. آنخل دی ماریا اشاره کرد که قادر نیست به بازی ادامه دهد و مارتینو او را با لاملا تعویض کرد. هیگواین از دقیقه 50 تا 54 دو فرصت داشت. اول شوت او را دروازه بان پاناما گرفت و موقعیت تک به تک نیز با تکل فوق العاده مدافع تیم حریف از دست رفت. اما اتفاق مهم برای فوتبال دوستان در دقیقه 60 اقتاد. لیونل مسی پس از گمانه زنی های زیاد در این دقیقه وارد زمین شد.

دقیقه 68 زمان موعود فرار سید و روی اشتباه مدافعان پاناما در دفع توپ، توپ در محوطه جریمه به مسی رسید و او با یک بغل پای ساده گل دوم آلبی سالسته را به ثمر رساند.

دقیقه 79 از فاصله حدود 22 متری مسی روی یک ضربه آزاد به صورت مستقیم به شکل زیبایی دروازه پاناما را گشود.

در دقیقه 87 بازهم یک پاس، مسی را پشت محوطه صاحب توپ کرد و با دریبل بازیکن مقابلش توپ را به تور رساند.

در دقایق آخر بازی مسی بنیان گذار گل پنجم شد. او سانتری به درون محوطه کشید که توپ توسط روخو به آگوئرو رسید و او با یک ضربه سر راحت ترین کار ممکن را انجام داد و گل زد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد