کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

موافقت چلسی با پیوستن فابرگاس به رئال

یورو اسپورت از موافقت باشگاه چلسی برای پیوستن فابرگاس به رئال مادرید خبر داد با این حال تاکید کرد که زیدان هنوز موافقت خود را با جذب ستاره سابق بارسلونا اعلام نکرده است.

 

 

 فابرگاس در فصلی که گذشت عملکردی ناامید کننده در ترکیب چلسی داشت و نتوانست بازی‌های خوبی را برای این تیم لندنی به نمایش گذارد.

نیمکت نشینی در بارسلونا باعث شد تا فابرگاس این تیم را ترک کند و راهی لیگ جزیره شود. وقتی زمزمه‌های درباره جدایی فابرگاس از آبی اناری‌ها به گوش رسید خبرهایی درباره علاقه رئال مادرید با جذب این بازیکن هم منتشر شد اما خود فابرگاس به خوبی می‌دانست که در صورت پیوستن به رئال هواداران بارسلونا او را هرگز نخواهند بخشید.

این هافبک خوش فکر تصمیم گرفت که به لیگ جزیره رود تا چلسی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند. او در فصل نخست حضورش در بین آبی‌پوشان لندنی بسیار خوب ظاهر شد و از اصلی‌ترین دلایل قهرمانی چلسی در لیگ جزیره بود اما در فصل دوم ناامید کننده ظاهر شد و بعید به نظر می رسد که آنتونیو کونته علاقه‌ای برای ماندن این بازیکن اسپانیایی داشته باشد.

سایت یورو اسپورت اعلام کرد که چلسی به دنبال فروختن فابرگاس به رئال مادرید است و رقم فروش این بازیکن را هم اعلام کرده است اما زیدان علاقه‌ای به فابرگاس ندارد و بسیار بعید است که با جذب این بازیکن موافقت کند.

به احتمال خیلی زیاد فابرگاس در فصل جابجایی تابستانی از چلسی جدا خواهد شد اما هنوز مقصد بعدی او مشخص نیست.


منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد