کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آلوارو موراتا دستمزد هفتگی بیش از 110 هزار پوندی از چلسی می خواهد

آلوارو موراتا مهاجم باشگاه یوونتوس برای پیوستن به چلسی شرط گذاشته است.

  

طبق گزارش استاندارد، آلوارو موراتا برای پیوستن به چلسی دستمزدی فراتر از 110 هزار پوند در هفته را درخواست کرده و این در حالی است که این مهاجم اسپانیایی در باشگاه یوونتوس دستمزد هفتگی 40 هزار پوندی دریافت می کند که با توجه به دریافت پاداش ها به 45 هزار پوند در هفته می رسد.


طبق گزارش های اخیر منتشر شده، موراتا یکی از اهداف مهم نقل و انتقالاتی آنتونیو کونته در چلسی به شمار می رود اما آبی های لندن برای جذب او با مشکل خاصی مواجه هستند. طبق گزارش استاندارد، باشگاه رئال مادرید قصد دارد تا با استفاده از بند بازخرید در قرارداد این بازیکن با باشگاه یوونتوس، با پرداخت 23 میلیون پوند این مهاجم را به مادرید باز گرداند تا سپس خود با فروش حدود 40 میلیون یورویی موراتا به چلسی، از سود حاصل از این انتقال استفاده کند.


باشگاه رئال مادرید تنها تا تاریخ 15 جولای فرصت دارد تا از بند بازخرید این مهاجم 23 ساله استفاده نماید، مهاجمی که در دو فصل گذشته موفق شد تا 27 گل را برای یوونتوس به ثمر برساند. طبق گزارش استاندارد، باشگاه یوونتوس نیز تمایل دارد تا برای متقاعد کردن مهاجم خود جهت باقی ماندن در تورین، دستمزد هفتگی او را به 100 هزار پوند افزایش دهد و این درحالی است که باشگاه چلسی تمایل دارد تا دستمزد هفتگی 91 هزار پوندی را به این مهاجم پیشنهاد دهد ولی موراتا دستمزدی نزدیک به 115 هزار پوند در هفته می خواهد.


طبق گزارش bleacherreport نیز، باشگاه چلسی با مدیر برنامه و خانواده موراتا به گفت و گو پرداخته است تا شرایط را برای انتقال این بازیکن فراهم نماید. از دو باشگاه آرسنال و منچستر یونایتد نیز به عنوان دو باشگاه علاقه مند به جذب این مهاجم اسپانیایی نام برده می شود که هم اکنون در فرانسه در رقابت های یورو 2016 حضور دارد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد