کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کارلو آنچلوتی: در فلسفه آنتونیو کونته هیچ حد وسطی وجود ندارد

کارلو آنچلوتی سرمربی سابق آنتونیو کونته در تیم یوونتوس و سابق باشگاه چلسی، یک بار دیگر از این سرمربی ایتالیایی برای قبول هدایت آبی های لندن حمایت کرد.

  

کارلو آنچلوتی ادعا کرده است که آنتونیو کونته به عنوان یک رهبر قوی در زمان بازی کردن به عنوان کاپیتان یوونتوس، به عنوان سرمربی نیز تیمی با روحیه بسیار قوی در استمفوردبریج خواهد ساخت که از این رو از شخصیت لازم برای موفقیت در چلسی برخوردار است. آنتونیو کونته کاپیتان یوونتوس در زمان مربیگری کارلو آنچلوتی در سال 1999 بود.


کارلو آنچلوتی در تلگراف نوشت:


زمانی که من در سال 1999 به عنوان سرمربی یوونتوس منصوب شدم، آنتونیو کونته کاپیتان باشگاه بود، یک ایتالیایی ملی پوش و بازیکنی که تاثیرگذاری و نفوذ زیادی در رختکن داشت. بنابراین زمانی که من احتیاج به رهبری برای تیم خود داشتم، مشخصا او انتخاب قطعی من بود. در آن موقع او به خوبی نگاه می کرد و نکات را یاد می گرفت و به همین دلیل می دانستم که او روزی به یک مربی تبدیل خواهد شد. برخی چیزها وجود دارند که او بر سر آن ها سازش نمی کند و زمانی که به چلسی وارد شود نیز همان کار را خواهد کرد. او از همه بازیکنان خود درخواست می کند تا دنباله رو او باشند و تیمی با روحیه را می خواهد. او هیچ ترسی از رسانه ها برای گفتن تفکرات و نظرات خود ندارد. در فلسفه کونته یا شما همگی برای یک تیم بازی می کنید و یا در برابر تیم هستید و هیچ حد وسطی وجود ندارد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد