کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی بلژیک-جمهوری ایرلند

دو تیم، هر دو در پی دستیابی به نخستین پیروزی شان در این دوره از رقابت ها هستند.   
دو تیم بلژیک و جمهوری ایرلند در دومین بازی شان در یورو 2016، از ساعت 17:30 امروز با قضاوت یونیت چاکر به مصاف هم می روند. 

بلژیک

شاگردان مارک ویلموتس در نخستی بازی نتوانستند از سد دفاع چند لایه آتزوری عبور کنند. شیاطین سرخ حالا باید نشان دهند که پیش از شروع این تورنمنت، از روی باد هوا به عنوان یکی از مدعیان سر زبان ها نیافتاده اند! بنابر گفته سرمربی، هیچ چیز از تغییرات احتمالی تا لحظه آخر مشخص نیست ولی با این حال، روملو لوکاکو و آکسل ویتسل با توجه به عملکرد ضعیف شانبرابر ایتالیا، جایگاه شان در ترکیب ثابت را در خطر می بینند. مصدومیت خفیف ادن هازارد و کوین دی بروین هم نمی تواند بهانه ای برای بازی نکردن شان و نتیجه نگرفتن بلژیک شود.

جمهوری ایرلند

ایرلندی ها در پیکار برابر سوئد از حریف خود پیش افتادند و اگر کمی دقت می کردند، شاید اینک به جای 1 امتیاز، 3 امتیاز در جیب داشتند. با این حال آن ها کار چندان آسانی در تقابل با بلژیک پیش رو ندارند چرا که آخرین پیروزی آن ها برابر این کشور، به سال ۱۹۶۶ و آن هم در جریان یک بازی دوستانه باز می گردد. ایرلندی ها در شش مصاف بعدی خود با بلژیک، هرگز طعم برد را نچشیده اند. با توجه به مشکلی که جاناتان والترز مهاجم با تجربه استوک سیتی از ناحیه آشیل پایش دچار آن شده، باید انتظار حضور رابی کین تمام نشدنی کنار شین لانگ را در خط حمله ایرلند داشته باشیم.

نگاه آماری

• رابی کین در 13 بازی اخیرش که به طور ثابت برای ایرلند به میدان رفته، 11 گل به ثمر رسانده است.

• از آخرین گل ادن هازارد برای بلژیک (در مجموع جام جهانی 2014 و یورو 2016) 485 دقیقه می گذرد.

• آخرین بازیکنی که برای بلژیک در رقابت های یورو گلزنی کرده، "امیل ام پنزا" بوده است که در ژوئن 2000 برابر سوئد موفق به گلزنی شده است.

• تنها 5 شوت از 18 شوت بلژیکی ها برابر ایتالیا، از داخل محوطه جریمه حریف نواخته شده است.

• جمهوری ایرلند در دو دوره پیشین حضورش در رقابت های یورو (2012 و 1988) نتوانسته است که از گروهش صعود کند.

پیش بینی هو اسکورد

بلژیک 1-2 ایرلند

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد