کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گری کیهیل: مقابل اسلواکی کار سختی پیش رو داریم

گری کیهیل عنوان کرده که به پایان رساندن مرحله گروهی یورو 2016 هدف تیم ملی انگلیس است. 

 

شاگردان روی هاجسون هم اکنون با 4 امتیاز در رده اول گروه B رقابت های یورو 2016 حضور دارند. تیم ملی انگلیس بازی اول مقابل روسیه را با نتیجه 1-1 به اتمام رساند ولی این تیم موفق شد در بازی دوم مقابل ولز با نتیجه 2-1 به پیروزی دست یابد.


حال این تیم در صورتی که در بازی امشب مقابل اسلواکی به عنوان برنده بازی را به پایان برساند در رده اول گروهش قرار می گیرد و مساوی هم می تواند موجب شود که انگلیس رده اول را تصاحب کند تنها در صورتی که ولز بازی اش مقابل روسیه را با برد پشت سر نگذارد.


طی گزارشی و به نقل از Goal، گری کیهیل در همین رابطه عنوان کرده است:


رده اول گروه به ما این شانس را می دهد تا در این رقابت ها رو به جلو حرکت کنیم. ما به خوبی از این هدفمان که دست یافتن به رده اول گروهمان است آگاهیم و می دانیم به اندازه کافی توانمندیم تا این کار را انجام دهیم و فقط باید مقابل اسلواکی پیروز شویم.  اسلواکی هم برای اینکه در جریان رقابت ها باقی بماند شدیدا به 3 امتیاز این بازی نیاز دارد و به همین دلیل کار سختی را پیش رو داریم.

او همچنین در مورد دیدار اول تیمش مقابل روسیه که به تساوی انجامید عنوان کرد:


ما فکر می کنیم بازی عالی را به نمایش گذاشتیم. فوتبال می تواند ورزش بی رحمی باشد ولی من فکر می کنم به چیزی که می خواستیم در بازی بعدی با ولز رسید با وجود اینکه دیر هم بود.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد