کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویسنته دل بوسکه در مورد صحبت های پدرو: هیچ جریمه ای برای او در نظر نگرفته ام

پدرو از صحبت هایی که کرده بود عذر خواهی کرد. 

 

پدرو رودریگز در تیم ملی اسپانیا بازیکن ثابت نیست و دل بوسکه از او به عنوان بازیکنی تعویضی استفاده می کند. پدرو گفته بود که از نقش یک بازیکن تعویضی راضی نیست. پدرو بعدا به خاطر صحبت هایش از تیم و دل بوسکه عذر خواهی کرد.


به نقل از فور فور تو، ویسنته دل بوسکه گفته است که هیچ جریمه ای برای پدرو در نظر نگرفته است.


صحبت های پدرو باعث تعجب من شد. اما این بد نیست که صحبت می کند و احساس خود را شرح می دهد. من با او صحبت کردم و او عذر خواهی کرد. او به من گفت که قصدش ایجاد کردن مشکل نبوده است. من هیچ جریمه ای برای او در نظر نگرفته ام. از قبل می دانستم چه بازیکنانی مقابل کرواسی بازی خواهند کرد و صحبت های پدرو هیچ تاثیری روی آن نداشته است. این تیم مانند یک خانواده است و این قضیه هیچ آسیبی به جو تیم نزده است.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد