کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ایسلند 2 - 1 اتریش

تیم ملی اتریش با شکست 2-1 مقابل ایسلند از دور رقابت های یورو 2016 کنار رفت. دقیقه 18 بودوارسون که روی نقطه پنالتی جاگیری کرده بود به لطف پاس دقیق ارناسان موفق شد از فاصله هشت متری دروازه اتریش را باز کند تا ایسلند یک بر صفر جلو بیافتد.   در ادامه اتریشی ها فشار را برای جبران گل خورده زیاد کردند تا اینکه در دقیقه 36 بالاخره صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما دراگوویچ که بعد از گفتگو با آلابا قرار شد پشت این ضربه بایستد، این موقعیت را خراب کرد تا نیمه نخست با تک گل ایسلندی‌ها به پایان برسد. دقیقه شصت بالاخره فشار یاران اتریش نتیجه داد و شوپف بعد از عبور از سه بازیکن آبی‌پوش توانست از فاصله 14 متری کار را به تساوی بکشاند.



در دقایق پایانی نیمه دوم دو مربی دست به آخرین تعویض‌های خود زدند اما درست در لحظاتی که به نظر می‌رسید این تغییرات نتوانسته تاثیری در نتیجه بگذارد و این مسابقه در نهایت با نتیجه 1-1 خاتمه خواهد یافت، در چهارمین و آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده اینگوی تراوستاسون موفق شد در عین ناباوری دروازه اتریش را برای دومین بار باز کند تا ایسلند تیم پیروز این مسابقه لقب بگیرد و حریف انگلیس در مرحله بعد شود.



ایسلند: هالدرسون، سوارسون، سیگوردسون، گودموندسون(سریر اینگی اینگاسون 87) ،  جلفی سیگوردسون، بارناسون، سگیتورسون ( آرنور اینگوی تراستاسون 80)، آرناسون، بودوراسون (بیکیر جارناسون 71) ، اسکولاسون و گونارسون


اتریش: آلمر، دراگوویچ، هینترگر، لیسناکر(مارک یانکو 46) ، فوچس، آرناتوویچ، آلابا، بومگارتلینگر، پرودل(الساندرو شوپف 46) ، کلین و سابیتزر (یاکوب یانتشر 78)



گلزنان: یون دادی بودوارسن 18 و آرنور اینگوی تراستاسون 94 برای ایسلند و الساندرو شوپف 60 برای اتریش


بهترین بازیکن زمین:کاوری آورناسون از ایسلند

منبع:آی اسپورت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد