کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ایتالیا 0 - 1 ایرلند

 ایتالیا در شبی که صعودش به عنوان تیم اول قطعی بود با یک گل مغلوب ایرلند شد.
  

ایتالیایی ها که در دو دیدار قبلی پیروز شده بودند و صعودشان به مرحله بعد به عنوان تیم اول قطعی بود، در این دیدار با ترکیبی از بازیکنان ذخیره به میدان رفتند و در نهایت با یک گل مغلوب ایرلند شدند.ایرلندی که برای صعود به مرحله بعد به پیروزی نیاز داشتند، بازی را پرفشارتر آغاز کردند اما نتوانست در نیمه نخست به نتیجه دلخواه برسد.


نیمه دوم را ایتالیا بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 53 توسط زاتزا به گل برسند اما ضربه او ‏دروازه ایرلند را باز نکرد.‏ بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، ایرلندی ها بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند موقعیت پیاپی ‏روی دروازه سیریگو خلق کردند، اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. ‏ در دقیقه 78 ایتالیا می توانست برخلاف روند بازی به گل برسد اما ضربه اینسینیه به تیر دروازه برخورد ‏کرد.‏


چند دقیقه بعد، این رابی بردی بود که ایرلند را پیش انداخت. روی ارسال وز هولاهان بود که بردی ‏توانست سیریگو را مغلوب و بازی را 1-0 به سود ایرلند کند.‏ در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان یک گل به پایان رسید.




ایتالیا: سالواتوره سیریگو، ماتیا دی‌شیلیو (استفان الشهراوی 81)، آنجلو اوگبونا، سیمونه زاتزا،‌ آلساندرو فلورنزی، تیاگو موتا، چیرو ایموبیله (لورنزو اینسینیه 74)، استفانو استورارو، آندرآ بارتزالی، لئوناردو بونوچی و فدریکو برناردسکی (متئو دارمیان 60)



ایرلند: درن راندولف، سیموز کولمن، شین دافی، ریچارد کوگ، استفن وارد، جف هندریک، جیمز مک‌کلین، جیمز مک‌کارتی (وسلی هولاهان 77)، رابی برادی، داریل مورفی (آیدن مک گیدی 70) و شین لانگ (استفان کویین 90)



گلزنان: رابی برادی 85 برای ایرلند


بهترین بازیکن زمین: رابی برادی از ایرلند
منبع:آی اسپورت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد