کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سوئد 0 - 1 بلژیک

زلاتان و یارانش در شبی که نیاز به سه امتیاز بازی با بلژیک داشتند با یک گل شکست خوردند تا زلاتان با تلخی از تیم ملی سوئد خداحافظی کند.  
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و روند بازی به همین شکل ادامه داشت و هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها ‏استفاده کنند و به این ترتیب نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.‏


نیمه دوم را سوئدی ها بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب داشتند اما ضربات ‏اولسن و زلاتان نتوانست کورتوا را مغلوب کند.‏ در دقایق پایانی فشار حملات سوئد بیشتر شد و در مقابل بازیکنان بلژیک به دنبال زدن گل برتری روی ‏ضدحملات بودند.‏ در نهایت این بلژیک بود که در دقیقه 84 به گل رسید. ارسال هازارد از سمت چپ، پشت محوطه جریمه سوئد به راجا ناینگولان رسید و او هم با ضربه ای تماشایی، کار را تمام کرد.



سوئد: ایزاکسون، یوهانسون، گرانکویست، اولسون، فورسبرگ (ارکان زنگین 83)، لارسون ( جیمی دورماز 70)، اکدال، کالستروم، زلاتان ابراهیموویچ، لیندلوف و برگ(جان گویدتی 63)


بلژیک: کورتوا، آلدروایرلد،فرمالن، ناینگولان، فرتونگن، ویتسل، دی‌بروینه، لوکاکو (کریستین بنتکه 87)، ازار(دیووک اوریجی 93) ، کاراسکو (دریس مرتنس 71) و مونیر 


گلزنان: راجا ناینگولان 84 برای بلژیک


بهترین بازیکن زمین: ادن هازارد از بلژیک


منبع:آی اسپورت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد