کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

شیلی 2 - 0 کلمبیا

تاخیر بازی شیلی و کلمبیا
شیلی با پیروزی مقابل کلمبیا به فینال کوپا آمریکای سال 2016 راه یافت.  
در مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکای 2016 دو تیم کلمبیا و شیلی در ورزشگاه سولجر فیلد شهر شیکاگو به مصاف هم رفتند. شیلی آرتورو ویدال را در این بازی در اختیار نداشت. داور بازی آقای آگوئیلا از السالوادور بود. شیلی سال قبل قهرمان کوپا شده بود. این بازی شاهد اتفاقات عجیبی بود.

گزارش بازی
در 5 دقیقه اول بازی پر اشتباه دنبال می شد. اما شاگردان پیتزی همان ابتدا کار خود را کردند.

در دقیقه 6 روی حرکت پا به توپ عالی از فوئنسالیدا و سانترش به روی دروازه، کوادرادو اشتباه کرد و توپ را با سر به شش قدم خودشان انداخت و آرانگوئیز از درون شش قدم کار را 1 بر 0 به نفع شیلی کرد.



4 دقیقه بعد یک پاس استثنایی از براوو پشت مدافعان کلمبیا به سانچز رسید او با یک حرکت در عرض شوت می زند که توپ به تیرک می خورد و به سمت دیگر دروازه می رود و توسط فوئنسالیدا وارد دروازه خالی از دروازه بان می شود.

دقیقه 14 سانچز از سمت راست دو بازیکن دریبل زد و وارد محوطه شد و از زاویه بسته شوت زد  توپ به بدن اوسپینا خورد و بعد به تیرک و به کرنر رفت. چند دقیقه بعد روی یک پاس تو عمق اولین موقعیت جدی کلمبیا شکل گرفت. پاس توی عمق برای راجر مارتینز  را در حالتی تقریبا تک به تک قرار داد اما ضربه او را براوو مهار کرد.

دقیقه 27 هرناندز بعد از یک برخورد خطرناک مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. جدی ترین موقعیت بازی بعد از آن در دقیقه 33 رخ داد که پاس پشت مدافعان برای آریاس انداخته شد اما براوو جلو آمد و ضربه آریاس را دفع کرد. دقیقه 45 نوبت به هنرنمایی براوو رسید. او شوت پشت محوطه سانچز کلمبیا را دفع کرد و بلافاصله سانتر بازیکن کلمبیا را رد کرد و در ادامه سانتر از طرف دیگر را جمع کرد. در نهایت نیمه اول با شکست 2 بر 0 شاگردان پکرمن به پایان رسید. در نیمه اول کلمبیا 2 شوت در چارچوب داشت و شیلی 3 تا.

بازی پس از 2:25 دقیقه تاخیر به علت شرایط بد جوی در نیمه دوم آغاز شد. گمانه زنی هایی در این حین وجود داشت که شاید بازی کنسل شود اما در نهایت برگزرا شد. مسئولان برگزاری سعی کردند آب ها را از زمین خارج کنند اما در هنگام شروع مجدد بازی زمین پر از آب بود و بازی شبیه اسکی شده بود.

تاخیر بازی شیلی و کلمبیازمین پر از آب بازی شیلی و کلمبیا

کارلوس سانچز، هافبک دفاعی کلمبیا در دقیقه 57 بازی کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد. بازیکنان کلمبیا به شدت به این تصمیم داور بازی اعتراض داشتند. دقیقه 67 اوسپینا ضربه سر زیبای پولگار را مهار کرد. در حمله تیم کلمبیا توپی به ناگه وارد جریان بازی شد که سبب از دست رفتن موقعیت کلمبیا شد و خشم هامس را در پی داشت. دو دقیقه، براوو شوت هامس را در دو مرحله سیو کرد.

تا دقایق آخر بازی موقعیت جدی دیگری روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 88 بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند و داور شروع با دادن کارت زرد کرد. در دقیقه دوم وقت های اضافی دو جیمی جامپ وارد زمین شدند و ماموران ورزشگاه به دنبال آن ها رفتند و چند تن از آن ها به زمین خوردند و بازهم بازی متوقف شد. اما در نهایت در دقیقه 95 این ماراتون عظیم به پایان رسید و شیلی به فینال رفت.
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد