کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رایولا: یوونتوس می خواهد پوگبا را حفظ کند

 طی روز های گذشته پل پوگبا و زلاتان ایبراهیموویچ به تیم های متعددی لینک شده اند از این رو مینو رایولا در مورد این دو موکل خود به فوتبال ایتالیا این چنین گفته است.
 

آیا پوگبا یوونتوس را ترک می کند؟

پل در یوونتوس در حال پیشرفت است. او در یووه آماده هر اتفاقی است، هر اتفاقی بیفتد یوونتوس در جریان آن قرار خواهد گرفت. من قبلا هم گفتم پوگبا به زیدان علاقه دارد. رئال مادرید تیم جذابی است. درست مثل بارسلونا، منچستر یونایتد، منچستر سیتی، پاریسن ژرمن، چلسی و یوونتوس.
شرکت سونینگ به تازگی بخش عمده ای از سهام اینتر را خریداری کرده و به زودی میلان هم بخش عمده سهام خود را به یک گروه چینی به فروش می رساند، آیا این موضوع می تواند چشم انداز فوتبال ایتالیا را تغییر دهد؟

البته، پول مسئله مهمی است. اما اگر برنامه مناسبی برای کسب و کار نداشته باشند، هیچ سرمایه گذاری نمی تواند چیزی را تغییر دهد.  
به پیشنهادات میلان و اینتر برای خرید پوگبا گوش می دهی؟

چرا که نه؟ این شغل من است به نمایندگی از بازیکنان با سایرین مذاکره کنم، بنابر این من هیچ چیز را رد نمی کنم.  
و در مورد بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به ایتالیا:

او به من گفته است که به چه تیمی خواهد رفت. آیا او به ایتالیا باز خواهد گشت؟ امید آخرین چیزی است که می میرد، خواهیم دید!  

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد