کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: کونته پس از باخت در برابر اسپانیا، می تواند کاملا روی چلسی متمرکز شود

سسک فابرگاس معتقد است اسپانیا می تواند ایتالیا را از رقابت های یورو 2016 حذف کند.

  

 سسک فابرگاس شماره 10 تیم ملی اسپانیا از عملکرد تیم ایتالیا در مرحله گروهی تمجید کرده و معتقد است پس از شکست در برابر اسپانیا، کونته می تواند روی چلسی تمرکز کند.


دیدار ایتالیا مقابل اسپانیا سه شنبه این هفته برگزار خواهد شد و این درحالی است که از قبل شروع تورنومنت، آنتونیو کونته سرمربی تیم ایتالیا قرار دادی دوساله برای مربی گری در چلسی با تیم لندنی امضا کرده است. فابرگاس در این باره به گاتزتا دلو اسپورت گفت:


من به صورت مختصر با کونته ملاقات کردم و او من را در همان زمان اندک تحت تاثیر قرار داد. او مربی بزرگی است، یک برنده. او گفت از من چه انتظاری دارد، کاری که باید در چلسی انجام دهم و یک سری فعالیت های شخصی دیگر. من خیلی مشتاقم که با آنتونیو کار کنم، امیدورام هر چه زودتر فعالیتش را در چلسی آغاز کند،چه بهتر که پس از بازی سه شنبه به لندن برود.


به محض اتمام رقابت های یورو 2016 برای ایتالیا، کونته برای تمرینات پیش فصل راهی لندن می شود تا سکان هدایت چلسی را بر عهده بگیرد. فابرگاس در ادامه گفت:


من قبل از ملاقات با کونته با او آشنایی نسبی داشتم، شاید هر هفته بازی یووه را نمی دیدم اما کم و بیش کار آن ها را دنبال می کرد. او در تیم ملی هم کار  فوق العاده ای انجام داد، او در غیاب دل پیرو و توتی که ستارگان گذشته تیم بودند و حتی با مصدومیت مارکیزیو و وارتی  توانست مجموعه تیم ایتالیا را متحد نگه دارد.


فابرگاس در مورد برکسیت و خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا گفت:


این یک تصمیم نا امید کننده بود و فکر می کنم روی مردم تاثیر منفی بگذارد. شخصا این اتفاق را یک اشتباه بزرگ می بینم، من امیدورانه خوابیدم و صبح با خبری بد مواجه شدم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد