کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لهستان یک (5) – سوییس یک (4)؛ اولین صعود کننده معرفی شد

در جدال یک هشتم نهایی لهستان و سوییس، لهستانی ها در ضربات پنالتی به برتری رسیدند.


   مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2016 امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران با بازی دو تیم لهستان و سوئیس در ورزشگاه جئوفری گوئی شارد آغاز شد. لهستانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و حملات بیشتری را روی دروازه سوئیس ترتیب دادند تا اینکه در دقیقه 39 یاکوب بلاژیکوفسکی موفق شد روی یک ضدحمله دروازه یان سومر را باز کند. این گل اولین گلی بود که سوئیس در این جام در جریان مسابقه دریافت کرد. نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید. شاگردان پتکوویچ در نیمه دوم که چیزی برای از دست دادن نداشتن توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات متعددی را روی دروازه سفیدپوشان لهستانی تدارک دیدند حتی یک بار ضربه شاگیری به تیر دروازه سفید پوشان اصابت کرد. درخشش فابیانسکی در چند صحنه مانع از فروپاشی دروازه لهستان شد تا اینکه در دقیقه 82 ژردان شاگیری زیباترین گل جام را با یک ضربه قیچی برگردان از پشت محوطه جریمه وارد دروازه فابیانسکی کرد. تیر دروازه هم اینبار به ستاره سوئیس کمک کرد تا توپ وارد دروازه شود. لهستان هم بعد از سه بازی اولین گلش را در جام پانزدهم دریافت کرد. بازی با نتیجه (1-1) مساوی شد تا کار به وقت اضافی کشیده شود. در وقت اضافی اول هیچ اتفاقی نیفتاد و بازی با تساوی ادامه پیدا کرد. سوییسی ها در وقت قانونی هر سه تعویض خود را انجام داده بودند و به این ترتیب لهستان در وقت اضافی دو بازیکن تازه نفس را به میدان آورد. اما برخلاف انتظار، این سوییس بود که نیمه دوم وقت اضافی را هجومی آغاز کرد. سوییسی ها در آخرین لحظات تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما ضربه سر دردیوک توسط فابیانسکی مهار شد. همین بازیکن یک بار دیگر می توانست لهستان را پیش بیندازد که در این راه ناکام ماند. به این ترتیب بازی با تساوی(1-1) به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی دو ضربه نخست دو تیم توسط لیش اشتاینر و لواندوفسکی گل شد اما دومین ضربه سوییس توسط ژاکا به خارج زده شد. اما میلیک ضربه دوم لهستان را گل کرد.سومین ضربه دو تیم نیز گل شد. پس از آن که سوییس توپ چهارم را گل کرد، بلاژیکوفسکی هم توپ بعدی لهستان را گل کرد تا لهستان همچنان پیش باشد. در آخرین ضربه سوییس توسط زودریگز به گل بعدی خود دست یافت. آن گاه نوبت به کریچوویاک رسید.


نتیجه بازی:


لهستان 1(5) – (4)1 سوییس


نتیجه نیمه اول:


لهستان 1 – 0 سوییس


گل های بازی:


لهستان


بلاژیکوسکی 39


سوییس


شکیری 82


بهترین بازیکن میدان:


ژردان شکیری (سوییس)


ترکیب دو تیم


لهستان: فابیانسکی، پازدان، یدژیک، ماچینسکی (یولوویچ 101)، میلیک، لواندوفسکی، کریچوویاک، گروسیکی (پژکو 104)، گلیک، بلاژیکوسکی، پیژک.


سوییس: سومر، لیختشتینر، سفروویچ، ژاکا، بهرامی (فرناندز 77)، رودریگز، زمائیلی (امبولو58)، ممدی (دردیوک 70)، ژورو، شار، شکیری.

آمار WhoScored.com

سوییس

آمار

لهستان

28

تعداد شوت ها

20

8

شوت های داخل چارچوب

5

85%

پاس های سالم

80%

48%

موفقیت در نبردهای هوایی

52%

6

دریبل ها

5

21

تکل ها

22

56%

مالکیت توپ

44%

 

بهترین بازیکنان

بلاژیکوسکی(لهستان)

9.0

شکیری(سوییس)

8.6

رودریگز(سوییس)

8.3

میلیک(لهستان)

7.3

کریچوویاک(لهستان)

7.3

منبع:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد