کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فرانسه 2 – ایرلند یک

فرانسه در حالی که از ایرلند عقب افتاده بود این تیم را شکست داد و به یک چهارم نهایی صعود کرد.

  

 فرانسه میزبان در دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 به مصاف ایرلند رفت و این تیم را شکست داد. این تیم که از سال 2000 موفق نشده بود در هیچ یک از بازی های حذفی یورو پیروز باشد، با شکست 2 بر یک ایرلند راهی یک چهارم نهایی شد. در این بازی ابتدا با خطای بلیس متوئیدی روی شین لانگ در محوطه جریمه در دقیقه اول بازی شاگردان مارتین اونیل صاحب یک پنالتی شدند و بردی آن را به زیبایی وارد دروازه فرانسه کرد. هوگو لوریس که در این بازی رد دروازه فرانسه بود فرصت زیادی برای شادی به خاطر رکورش پیدا نکرد و دروازه اش را باز شده دید. او در این بازی رکورد بیشترین بازی ملی که در اختیار دشان بود را شکست و تعداد بازی های ملی را به 56 رساند. در ادامه بازی اما این فرانسه بود ک توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملاتی را روی دروازه راندولف ترتیب داد که البته هیچ کدام کارساز نبودند. در نیمه دوم و در شراطی که کار برای فرانسه سخت شده بود، دشان با تعویض کینگزلی کومان و فرستادن او به زمین به جای کانته تیمش را هجومی تر کرد. فشار حملات فرانسه بیشتر شد تا آنتوان گریزمان در دقیقه 57 با ضربه سری زیبا از نزدیکی نقطه کرنر دروازه حریف را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. این اما پایان کار نبود. 4 دقیقه بعد و در دقیقه 61 دوباره گریزمان توانست با شوتی زمینی دروازه راندولف را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. باز هم حملات فرانسه ادامه داشت و پیشروی گریزمان به سمت دروازه حریف و منجر به اخراج یک بازیکن از ایرلند شد. شین دافی با خطا روی گریزمان درست چسبیده به محوطه جریمه مانع تک به تک شدن او با دروازه بانشان وبه ثمر رسیدن احتمالی سومین گل فرانسه شد و کارت قرمز مستقیم را در دقیقه 66 به جان خرید. ایرلند امید و البته توانی برای بازگشت نداشت و باز هم این فرانسه بود که حملاتش را ادامه می داد و حتی ژینیانک موفق شد تیر دروزاه را هم به لرزه در آورد. در نهایت اما بازی با پیروزی 2 بر یک فرانسوی ها به پایان رسید تا تیم میزبان هم از حذف زودهنگام فرار کند، هم به ایرلند اجازه انتقام به خاطر هندبال تیری آنری را ندهد و هم برای بازی با برنده دیدار انگلیس و ایسلند در یک چهارم نهایی آماده شود.


نتیجه بازی:


فرانسه 2 – 1 ایرلند


نتیجه نیمه اول:


فرانسه 0 – 1 ایرلند


گل های بازی:


فرانسه


گریزمان 57 و 61


ایرلند


بردی 1


بهترین بازیکن میدان:


آنتوان گریزمان (فرانسه)


ترکیب دو تیم:


فرانسه: لوریسف اورا، رامی، کانته (کومان 46) (سیسوکو 90)، گریزمان، پایه، ژیرو (ژینیاک 73)، متوئیدی، پوگبا، سانیا، کوشیلنی.


ایرلند: راندولف، کولمن؛ کیو، مک کارتی (هولاهان 71)، لانگ، مک کلین (اوشی 69)، دافی، هندریک، وارد، بردی، مورفی (والترز 65).

آمار WhoScored.com

فرانسه

آمار

ایرلند

24

تعداد شوت ها

6

10

شوت های داخل چارچوب

1

86%

پاس های سالم

61%

59%

موفقیت در نبردهای هوایی

41%

15

دریبل ها

2

21

تکل ها

16

67%

مالکیت توپ

33%

 

بهترین بازیکنان

گریزمان(فرانسه)

9.1

پوگبا(فرانسه)

7.9

پایه(فرانسه)

7.9

متوئیدی(فرانسه)

7.7

کومان(فرانسه)

7.2

 

منبع:ای اسپوزت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد