کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ویلیان: اینکه می توانم چهار سال دیگر با چلسی باشم، یک رویاست

ویلیان 
این بازیکن برزیلی امروز قراردادش را برای چهار سال دیگر با چلسی تمدید کرد و از این اتفاق خوشحال است.  
، ویلیان یکی از بهترین و تاثیر گذارترین بازیکنان فصل گذشته چلسی بود و با حضور در دفتر باشگاه قراردادش را تا سال 2020 تمدید کرد تا چهار سال دیگر در چلسی ماندگار شود.
 
ویلیان پس از این تمدید قرارداد گفت:
-
من بسیار خوشحال هستم که قرارداد جدیدی با چلسی به امضا رساندم. اینکه می توانم چهار سال دیگر با چلسی باشم، برای من یک رویاست. من سعی خواهم کرد تا برای قهرمانی تیم کمک کنم.
 
من سه سال پیش به چلسی آمدم و این زمان برای من بسیار شگفت انگیز تر است. من دو فصل پیش قهرمانی را تجربه کردم و فصل گذشته هم بهترین بازیکن چلسی شدم.
 
امیدوارم در همین سطح باقی بمانم تا در طول فصل آینده به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.
-
 
مایکل امنالو مدیر فنی این باشگاه هم گفت:
-
ما بسیار خوشحال هستیم که با ویلیان تمدید کردیم. این موضوع ثابت می کند که او تا چه اندازه بازیکن مهمی برای باشگاه است. ما به دنبال پیشرفت او هستیم.
-

منبع:ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد