کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیام ستاره سابق چلسی به ان گولو کانته

ان گولو کانته
کلود ماکلله هافبک فرانسوی سابق چلسی پیامی برای حضور هافبک لستر سیتی در چلسی داده است.  
ان گولو کانته فصل گذشته با بازی های درخشان در لستر سیتی به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرد و در رقابت های یورو 2016 هم به همراه تیم ملی فرانسه تا فینال پیش رفت، اما به مقام نایب قهرمانی رسید.
 
این هافبک 25 ساله مورد توجه باشگاه های زیادی از جمله چلسی قرار گرفته است و آبی های لندن قصد دارند با مبلغ 20 میلیون پوند وی را به خدمت بگیرند.
 
ماکلله که سابقه 5 سال حضور در چلسی را دارد معتقد است که کانته شایسته حضور در یک تیم بزرگ است.
 
وی در مصاحبه با نشریه سان گفت:
-
من نمی خواهم ان گولو کانته را با خودم مقایسه کنم. کانته، کانته است. اغلب به دلیل اینکه کانته هم پست من است او را ماکلله جدید می نامند. من می خواهم او بهتر از من باشد. من تماشای بازی او را دوست دارم. من سبک بازی بازیکنانی مثل او را دوست دارم که برای تیم بازی می کنند. گاهی اوقات شما یک تیم را با یک بازیکنان بزرگ می بینید، اما برای من پیروز شدن یک تیم مهم تر است.
 
او در مسیر خوبی قرار دارد و در حال حاضر می خواهد لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. شرایط در آنجا فرق دارد. استرس دیگر، رقابت دیگر، درست مثل تیم ملی.
 
او باید همه چیز را تجربه کند. او نیاز به بازی در تیم بزرگ تری را دارد
-
 
باشگاه لستر سیتی آماده است تا قرارداد این هافبک فرانسوی را تمدید کند تا از رفتن او به چلسی جلوگیری کند. گفتنی است دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن هم خواهان کانته هستند.

منبع:ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد