کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای Globo؛ سانتوس می خواهد گابریل باربوسا را به چلسی بفروشد

بر خلاف آنچه که گابی گل تمایل دارد، باشگاهِ وی می خواهد به پیشنهاد 30 میلیون یورویی چلسی بله بگوید.  
علی رغم آنچه در روز های گذشته در طرفداری خواندید که گابریل باربوسا شخصا پیشنهاد 30 میلیون یورویی آبی های لندن را رد کرده و سانتوس را برای تمدید قرارداد شگفت زده کرده، اما با اضافه شدن یوونتوس به جمع مشتریان باربوسا و توافق با رقم 20 میلیون یورویی با این بازیکن، باشگاه سانتوس دوست دارد گابریل را قانع سازد تا این مهاجم 19 و با استعداد برزیلی راهی استمفوردبریج شود.

به گزارش گلوبو اسپورت برزیل، همانطور که پیش تر هم اشاره شد بندی در قرارداد گابریل باربوسا به چشم می خورد که اگرچه رقم جداسازی اش 50 میلیون یوروست اما باشگاهی اگر با او به توافق رسیده و گابریل را راضی کند می تواند با قیمتی بین 18 تا 20 میلیون یورو از سانتوس این مهاجم ملی پوش که با نیمار مقایسه می شود را جدا کند.

گابریلِ جوان که این روز ها از خط حمله تیمش دور شده و در خطوط کناری بازی می کند در 151 مسابقه برای سانتوس 55 گل به ثمر رسانده و خواهان بسیاری دارد. وی که اخیرا به تمدید قرارداد با سانتوس نزدیک بود به نظر با مذاکراتی که با نمایندگان باشگاه یوونتوس داشته از امضای قرارداد جدید با باشگاه برزیلی سر باز زده است.

صحبت های جدید شماره 10 گلزن و ملی پوش سانتوس را اینجا بخوانید.

گفتنی است گابریل یکی از بازیکنان های از پیش خریداری شده باشگاه بارسلونا در پرونده جذب نیمار است که در صورت بی اعتنایی جدی سران کاتالان ها تا المپیک ریو، گابریل می تواند بدون دخالت کاتالان ها باشگاه آینده اش را امسال انتخاب کند.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد