کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اسکار: چلسی زیر نظر کونته پیشرفت می کند

اسکار در تمرین تیم چلسی در روز چهارشنبه زیر نظر آنتونیو کونته شرکت کرد و به گفته او سرمربی چلسی توانسته احساس اولیه خوبی را در او ایجاد کند. 

 

هافبک 24 ساله برزیلی چلسی می گوید که ایتالیا در یورو 2016 بسیار او را تحت تاثیر قرار داده است و فکر میکند که چلسی با حضور آنتونیو کونته می تواند پیشرفت کند. کونته توانست ایتالیا را تا مرحله یک چهارم نهایی جام برساند و هواداران را با بازی های خوب خود راضی کند.


به گزارش دیلی میل اسکار که در فصل گذشته سختی های بسیاری را تحمل کرد امیدوار است که بتواند به زودی در فصل خوبی زیر نظر کونته حضور داشته باشد.اسکار به سایت رسمی چلسی گفت که در این مدت بازی های زیادی از جمله بازی های کوپا آمریکا، یورو 2016 و بازی های برزیل را دیده است.


من بسیار تحت تاثیر ایتالیای کونته قرار گرفتم. آن ها بسیار خوب بازی می کردند و بدشانس بودند که در ضربات پنالتی مغلوب آلمان شدند.  

اسکار که به تیم سابق آنتونیو کونته، یوونتوس لینک شده بود میگوید که خوشحال است که یکی از اعضای تیم آنتونیو کونته در تمرینات است.


من بسیار این را دوست دارم و به نظرم ما در فصل آینده بسیار پیشرفت خواهیم کرد. او درباره این که چه چیزهایی از ما میخواهد بسیار باهوش است. او با همه ما حرف می زند و خیلی از تاکتیک ها و حرکات را  به بازیکنان می گوید. 

در یورو 2016 ایتالیا تنها دو گل در پنج بازی خود دریافت کرد و هواداران چلسی دوست دارند که این روند را در چلسی هم ببینند. در یوونتوس کونته سه عنوان سری آ را برای یوونتوس به ارمغان آورد. کونته کار بسیار سختی برای برگرداندن چلسی به لیگ قهرمانان اروپا پس از دهم شدن در فصل گذشته دارد. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد