کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: باتشوایی بازیکن با استعدادی است؛ او یک خرید خوب برای حال و آینده چلسی است

سرمربی ایتالیایی چلسی از خرید جدید این باشگاه تمجید کرده است.  
تیم فوتبال چلسی چند روز قبل رسما میچی باتشوایی را از تیم المیپک مارسی به خدمت گرفت. آنتونیو کونته سرمربی جدی چلسی هم از او ستایش کرده است.

به نقل از standard، دیگو کاستا در ترکیب آبی ها حضور دارد و کار باتشوایی برای بازی سخت است.

من باور دارم که میچی می تواند تاثیر گذار باشد چراکه او جوان است و در عین حال بسیار قدرتمند است، با تکنیک بسیار بالا. او استعداد فوق العاده ای دارد و از هر دو پایش می تواند استفاده کند. من بسیار خوشحالم که او با ما است و باشگاه یک خرید خوب برای حال و آینده انجام داده است.
کونته ترجیح می دهد با بازیکنان کاری کند که به فلسفه مربیگری او بخورند و به افتخارات بازیکنان نگاه نمی کند.

من ترجیح می دهم با باشگاهم صحبت کنم و بازیکنانی را انتخاب کنیم که با تیم هماهنگ باشند نه انتخاب شوند فقط به خاطر اینکه جام برده اند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد