کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ابهام کونته در استفاده از 2-5-3 در چلسی

آنتونیو کونته شاید در چلسی از سیستم همیشگی و موردعلاقه خود که 2-5-3 است دست برداشته و روش جدیدی را امتحان کند.
  
2-5-3، سیستم همیشگی کونته در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا بود اما در لیگ برتر انگلیس و با توجه به بازیکنانی که چلسی در اختیار دارد، شاید کونته روش جدیدی را امتحان کند.

 
او در نشست خبری امروز خود در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" معمولا به هر تیمی که می روم، سعی می کنم برای بازیکنانم بهترین پست ممکن را انتخاب کنم. همانطور که در ایتالیا می گفتم، معتقدم مربی مثل خیاط است و باید بهترین لباس را برای تیمش تهیه کند.
مربی باید به شخصیت، توانایی و استعداد بازیکنانش احترام بگذارد. پیش از این اتفاق افتاده بود که فصل را با یک روش شروع کرده باشم و در ادامه وقتی متوجه اشتباهم شدم، آن را عوض کردم. چ
بازی با سه دفاع یا چهار دفاع؟ این مهم نیست. همه چیز به بازیکنانی که در اختیار دارید بستگی دارد. باید تیم را با سیستمی به زمین فرستاد که سازماندهی تیم در سطح بالایی حفظ شود. فکر می کنم بتوانم کیفیت و توانایی بازیکنانم را بسیار بالاتر ببرم."

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد