کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: از تلاش بازیکنانم راضی ام؛ کوادرادو به چلسی برمی گردد

سرمربی تیم چلسی پس از باخت مقابل راپیدوین در خصوص بازی به صحبت پرداخت. 

 

نخستین بازی چلسی تحت هدایت آنتونیو کونته با شکست همراه شد. تیم چلسی که در اتریش به مصاف تیم راپید وین رفته بود با نتیجه 2-0 مغلوب این تیم شد. 

سرمربی جدید چلسی در ابتدای صحبت هایش به خرید جدید این تیم، انگولو کانته اشاره ای کرد و گفت:

کانته یکی از اهداف ما در نقل و انتقالات بود و خیلی خوشحالم باشگاه این بازیکن را به خدمت گرفت. او بازیکن بسیار خوبی است، تکنیک خوبی دارد، قدرت بدنی خوبی دارد و من این سبک بازیکنان را دوست دارم. اگر شما می خواهید یک تیم قهرمان باشید، باید بازکنانی مانند کانته، ماتیچ و میکل را که سخت برای تیم تلاش می کنند در اختیار داشته باشید. به شخصه به همراه اعضای باشگاه، وضعیت کانته را بررسی کرده بودیم و فکر می کنیم او می تواند کمک ویژه ای به چلسی کند. 

سرمربی چلسی افزود:

همه مشغول سخت کار کردن هستیم تا ترکیب تیم را تقویت کنیم. می دانیم که چه اهدافی داریم، نمی خواهیم احساسی شویم وبازیکنانی را به خدمت بگیریم که به سیستم تیم ما سازگار نباشد. از آمدن باتشوایی نیز بسیار خوشحالم. او فردا به تیم ملحق می شود و کارش را با تیم آغاز می کند.  

کونته درباره شکست در این دیدار دوستانه نیز گفت:

این نخستین بازی ما بود و می دانستیم بعد از سه روز تمرینات پر فشار و دو جلسه ای، بازی سختی پیش رو داریم. تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سرگذاشتیم و به هیچ عنوان وقت را تلف نکردیم و بیشتر به کارهای فیزیکی و تاکتیکی پرداختیم. من از باخت خوشم نمی آید، امّا  با این شرایط رویارویی با راپیدوین مشکل بود. ما از این بازی می توانیم چیزهای زیادی را یاد بگیریم، ما تنها سه روز بود کارمان را شروع کرده بودیم و راپیدوین پنج شش هفته است که تمریناتش را شروع کرده است، در مجموع از تلاش بازیکنانم در این بازی بسیار راضی ام. من دوست دارم هوادارانمان را خوشحال ببینم و به همین خاطر از نتیجه ناراحت هستم، سخت در تلاش خواهیم بود که بتوانیم تیم را برای رقابت و فتح قهرمانی آماده کنیم. می دانم کارهای زیادی پیش روست، امّا آماده رویارویی با آن ها هستم. 

سرمربی چلسی در پایان درباره خوان کوادرادو بازیکن چلسی که به صورت قرضی در یوونتوس به سر می برد، گفت:

کوادرادو بازیکن چلسی است و به زودی به اینجا برمی گردد. او عضو تیم ماست و بسیار خوشحالم که او را در اختیار دارم و می توانم از او استفاده کنم. زمانی که در یوونتوس بودم به دنبال او بودم و اکنون هم دوست دارم او به تیم بازگردد. در حال حاضر او بازیکن چلسی است و به تیم برمی گردد، اگر چیزی تغییر کند، قطعاً شما از آن  با خبر خواهید شد. 

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد