کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ستایش زوما از بازیکنان جدید چلسی

زوما باور دارد که پس از سپری کردن فصلی کابوس وار، چلسی به لطف خرید های جدید خود می تواند به روزهای خوبش بازگردد. 

 

 کورت زوما انتظار دارد که میچی باتشوایی و انگولو کانته خرید های تازه باشگاه چلسی، در تیم جدیدشان بدرخشند. این دو بازیکن از نخستین خریدهای بزرگ چلسی زیر نظر کونته به شمار می روند.


به گزارش فور فور تو، زوما که خود به مانند انگولو کانته (که از کان راهی لسترسیتی شد و نقشی شگرف در قهرمانی تاریخی لسترسیتی داشت) از فوتبال فرانسه (و مشخصا تیم سنت اتین) راهی لیگ برتر شده است، به درخشش این هافبک در لندن امیدوار است. او در این خصوص به وب سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:


کانته چیز های فراوانی را برای تیم به ارمغان می آورد. ما سال قبل او را با لسترسیتی در لیگ برتر دیدیم و او باور نکردنی بود. او سرتاسر زمین می دوید، کلی تکل می زد و قطع توپ می کرد  و او با توپ و بدون توپ خیلی مهره موثری است. در خط میانی نیز همانند خط حمله رقابتی بزرگ در جریان است و این برای کل تیم خوب است.

زوما درباره باتشوایی، خرید بلژیکی چلسی نیز گفت:


 من میچی را می شناسم او مهاجم خیلی خوبی است. او تنها 22 سال دارد و حضور یک بازیکن مستعد دیگر در تیم عالی است. مربی گزینه های فراوانی در اختیار خواهد داشت که مشکل خوبی برای او قلمداد خواهد می شود و هنگامی که رقابت در جریان باشد، همگی رشد می کنند. او انگلیسی صحبت نمی کند و پس همگی ما اینجا هستیم تا به او کمک کنیم تا (با شرایط جدید) سازگار شود. تعداد کمی از ما فرانسوی صحبت می کنیم و روحیه تیمی خوبی در جریان است و همگی با هم دسوت هستیم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد