کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: برای ماتا در منچستریونایتد جا هست؛ من از او نخواستم چلسی را ترک کند

ژوزه مورینیو بالاخره درباره خوان ماتا – بازیکن مغضوبش در چلسی – اظهار نظر کرد و درباره آینده این بازیکن در منچستریونایتد توضیح داد.  
ژوزه مورینیو پس از گذشت چندین هفته از انتصابش به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد، در نهایت سکوتش درباره خوان ماتا را شکست و پیرامون آینده این بازیکن در منچستریونایتد صحبت کرد.

به گزرش سایت Sky Sports، ژوزه مورینیو در این مصاحبه جدید اعلام کرد که بازیکنان ناراضی منچستریونایتد تا 31 آگوست (39 روز دیگر) فرصت جدایی از این باشگاه را دارند، اما انتظار جدایی ماتا را ندارد. او در این باره بیان کرد:

خوان پیش ما حضور دارد و سخت تمرین می کند. او می داند که من او را بازیکن خوبی می دانم. در منچستریونایتد جایی برای ماتا وجود دارد. بازار نقل و انتقالات تا 31 آگوست برای تک تک بازیکنانم که از وضعیت ناراضی هستند، باز خواهد بود. اما صادقانه باید بگویم که فکر می کنم ماتا از وضعیت فعلی خوشحال است. فکر می کنم او خوشحال است و من انتظار ندارم که او درخواست جدایی از تیم را بدهد. از او انتظار دارم که به همین روندش – جنگیدن برای به دست آوردن جایگاهش در ترکیب تیم - ادامه دهد.
در نهایت، تمام بازیکنان جایی در تیم خواهند داشت. ما 38 بازی را در لیگ برتر خواهیم داشت و انتظار بازی های زیادی را در لیگ اروپا و رقابت های داخلی انگلستان داریم. بنابراین در یک تیم، بگذارید بگویم 22 نفره، همه بازیکنان جایی برای بازی کردن خواهند داشت. بنابراین، بله، خوان در تیم ما جایی برای بازی کردن دارد.
ماتا در طول 2 فصل اولیه حضور در چلسی، 2 عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه را به دست آورد. با این وجود، آمدن مورینیو به چلسی با کاهش زمان حضور ماتا در ترکیب اصلی این تیم همراه شد و این هافبک اسپانیایی در ژانویه 2014 تصمیم به جدایی از چلسی گرفت. مورینیو درباره تجربه ناموفق همکاری اش با ماتا گفت:

اول از همه باید بگویم که فکر می کنم همه ما شما درک نادرستی از اتفاقات بین ما در باشگاه قبلیمان دارید، چون من هرگز از ماتا نخواستم که باشگاه را ترک کند. هرگز به باشگاه فشار نیاوردم که او را بفروشد. این تصمیم او، صرفاً تصمیم خود او بود که از باشگاه جدا شود و من به بازیکنانی که ساز جدایی می زنند، علاقه ی ندارم. به همین دلیل است که اعتقاد دارم هر بازیکنی قیمتی دارد، زیرا اگر روزی بازیکنی بخواهد باشگاه را ترک کند، این به دلیل عدم علاقه او برای باقی ماندن در باشگاه خواهد بود.
اگر بازیکنی نمی خواهد همراه ما بماند- خداحافظ، در جایی که می خواهی به آن بروی خوشحال باش! خوان در باشگاه قبلیمان چندان خوشحال نبود، چون او در آن زمان انتخاب اول من نبود. او می خواست در هر دیدار بازی کند. او پیشنهاد فوق العاده ای از یک تیم بزرگ همچون منچستریونایتد داشت و می خواست از باشگاه جدا شود. باشگاه قبلی من هم پیشنهاد خیلی خوبی را برای او دریافت کرده بود و ما حس کردیم که آن پیشنهاد از لحظ مالی بسیار پذیرفته شدنی است. ما این ایده نخ نمای قدیمی را نداشتیم که "بازیکنمان را به حریف مستقیمان در همان کشور نمی فروشیم". ما ماتا را به منچستریونایتد فروختیم و تمام شد. چیز دیگری وجود نداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد