کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

باتشوایی: از همین حالا حس می کنم که زیر نظر کونته پیشرفت کرده ام

میچی باتشوایی، مهاجم بلژیکی که در تابستان امسال از مارسی به چلسی منتقل شد، عاشق کار کردن زیر نظر آنتونیو کونته شده است. 

 

مهاجم جدید چلسی که همراه با تیم ملی بلژیک به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 رسیده بود، روز دوشنبه به اردوی پیش فصل چلسی اضافه شد، و در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه چلسی در مورد رابطه اش با کونته گفت:


من رابطه ای عالی با سرمربی تیم دارم. از همین حالا احساس می کنم که زیر نظر او خیلی پیشرفت کرده ام. هنوز جوان و 22 ساله هستم، و خوشحالم که مربی فوق العاده ای دارم که باعث پیشرفت من خواهد شد. تمرینات بسیار تاکتیکی و فیزیکی بوده است، و در سطحی دیگر است. نسبت به چیز هایی که قبلاً تجربه کرده بودم متفاوت است چون باید در هر جلسه تمرینی 100 درصد متمرکز باشید.

خیلی، خیلی خوب بوده است. همه اعضای گروه حس حضور در خانه را به من داده اند، و همه کمک زیادی به من کرده اند که شامل بازیکنان و کادر فنی هم می شود. اینجا جو فوق العاده ای حاکم است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد