کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: مانند ببر بازی کردیم!

فوق ستاره چلسی آماده است تا فصل پیش را فراموش کند و تحت نظر آنتونیو کونته بدرخشد.  
 چلسی توانست در اولین دیدارش در لیگ برتر جزیره، با نتیجه 2-1 وستهم را شکست دهد و ادن هازارد در این بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. فصل گذشته ستاره بلژیکی چلسی در فرم خوب خودش قرار نداشت و در 31 بازی که در لیگ برتر به میدان رفت تنها 4 گل به ثمر رساند. وی در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

بازگشت به بازی در حضور تماشاگران خودی، بسیار لذت بخش است. اولین بازی لیگ همیشه مهم است. ما عالی کار کردیم و 90 دقیقه بازی مانند ببر بازی کردیم. همیشه پیش نیامده که من در بازی اول گلزنی کنم و این خیلی خوب است. فصل گذشته پنالتی هایی را از دست دادم و امروز وقتی پنالتی به دست آمد، اسکار از من خواست تا ضربه را او بزند و من گفتم "نه. این بار نوبت من است." همیشه فوق العاده است که یک پنالتی را به گل تبدیل کنید.
فصل گذشته تمام شده است. حالا ما به دنبال آینده هستیم. می خواهیم خوشحالی را به هواداران هدیه دهیم و عالی بود که فصل را با پیروزی شروع کردیم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد