کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: دیدن پرچم ایتالیا در استمفورد بریج بسیار عاطفی و فوق العاده بود

سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است چیزهای بیشتری از چلسی و ادن هازارد دیده خواهد شد.  
در جریان پیروزی 2-1 چلسی مقابل وستهم در نخستین دیدار فصل دو تیم در چارچوب لیگ برتر، ادن هازارد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و یک پنالتی را به سود تیمش به گل تبدیل کرد. آنتونیو کونته سرمربی جدید چلسی در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

تیم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و عملکرد ما همراه با انگیزه و روح تیمی بود. بازی خوب و مالکانه ای انجام دادیم. یک بازی فیزیکی بود. من از نمایشمان خوشحالم. می دانیم که می توانیم پیشرفت بیشتری بکنیم و قطعا پیشرفت خواهیم کرد. با این حال از نمایش تیمم کاملا راضی هستم. 
ادن بازی خوبی انجام داد. او توانایی های بالایی دارد و برای تیم بسیار با اهمیت است. از نمایش او کاملا راضی ام اما هم من و هم خودش می دانیم که او می تواند پیشرفت خیلی بیشتری داشته باشد. سزاوار پیروزی بودیم و از اکنون باید به فکر بازی بعدی باشیم. 
کونته در مورد مربیگری در انگلستان گفت:

من تا به حال تنها از طریق تلویزیون بازی های لیگ برتر را تماشا کرده بودم و چند بار در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در مقابل تیم های انگلیسی بازی کرده بودم و این شرایط بسیار دشواری است. 
جو بازی فوق العاده بود و می خواهم از تمام هواداران تشکر کنم که تا لحظه آخر تیم را تشویق کردند. دیدن پرچم ایتالیا در استمفوردبریج لحظه بسیار عاطفی و فوق العاده ای برای من بود.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد