کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تری: چلسی نباید بیش از حد بر هازارد تکیه کند

کاپیتان چلسی-جان تری می گوید که چلسی خوش شانس است که هازارد را در اختیار دارد اما آن ها نباید تنها روی او حساب کنند.  
جان تری هشدار می دهد که آبی پوشان لندنی با وجود برد 1-2 در برابر وستهم یونایتد، نباید فشار زیادی را بر روی دوش هازارد بگذارند. این وینگر بلژیکی در بازی دیشب بهترین بازیکن میدان شد و گل دقایق پایانی دیگو کوستا نیز 3 امتیاز بازی را به حساب چلسی واریز کرد. در فصل 2014/2015 که چلسی قهرمان لیگ برتر و لیگ کاپ شد، هازارد نقش فوق العاده ای را در آن موفقیت ها ایفا کرد. با این حال فصل گذشته فصل خوبی برای او نبود و در 43 بازی او توانست تنها 6 بار قفل دروازه رقبا را بگشاید.

به گزارش Fourfourtwo، جان تری اعتقاد دارد چلسی خوش شانس است که بازیکنی با توانایی و استعداد هازارد را در اختیار دارد اما آن ها نباید تمام بار تیم را بر روی دوش او بگذارند.

برای من هازارد یکی از بهترین بازیکنان جهان است. در فصل گذشته تیم بر محور او بازی می کرد و به همین دلیل او موفق نشد تا توانایی های خود را به معرض نمایش بگذارد و دچار افت شد. هازارد بازیکنی با سطح جهانی است و خیلی خوش شانس هستیم که او را در ترکیب خود می بینیم. 
کاپیتان چلسی بسیار خوشحال است که چلسی توانست به بازی برگردد و گل کالینز را توسط دیگو کوستا پاسخ دهد.

بسیار مهم است که شروعی خوب در لیگ داشته باشید. در فصل گذشته شروع و پایان خوبی در لیگ نداشتیم و این از استاندارد های ما برای لیگ به دور بود. قبل از بازی گفته بودیم که می خواهیم به هر نحوی که هست پیروز شویم. جنگیدن و تعهد به تیم چیزی است که از تمام بازیکنان تیم انتظار می رود. توانستیم در دربی لندن به پیروزی برسیم و این ارزش بسیاری برای بازیکنان و هوادارانمان دارد. یک پیروزی بزرگ برای مدیریت تیم است که توانستیم لیگ را با پیروزی آغاز کنیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد