کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: چلسی شرایط مشابهی با یوونتوس سال 2011 دارد

سرمربی ایتالیایی آبی های لندن معتقد است، تلاش و پشت کار می تواند آنها را به مسیر قهرمانی بازگرداند.

 

  فصل 06-2005  آخرین قهرمانی تیم یوونتوس در سری آ پیش از حضور کونته بر روی نیمکت این تیم بوده است. با ورودآنتونیو کونته به جمع بانوی پیر ایتالیا، در نخستین فصل هدایت خود، موفق شد این تیم را بدون شکست، قهرمان فصل 12-2011 لیگ ایتالیا کند. پس از کسب نتایج ضعیف تیم چلسی در فصل گذشته، مالک این باشگاه، یعنی رومن آبراموویچ، تصمیم گرفت سکان هدایت تیم خود را به آتونیو کونته، مربی 47 ساله ایتالیایی بسپارد. تیم چلسی که در فصل 16-2015 به عنوان مدافع عنوان قهرمانی تحت هدایت ژوزه مورینیو لیگ را آغاز کرده بود، در پایان و با سرمربیگری گاس هیدینگ موفق نشد جایگاهی بهتر از دهمی لیگ جزیره کسب کند.


به گزارش وب سایت SkySports، تیم یوونتوس فصل 11-2010 را در جایگاه هفتم به پایان رسانده بوده است و کونته موفق شد این تیم را در اولین فصل هدایت خود قهرمان سری آ ایتالیا کند. وی در گفت و گویی با مجله رسمی باشگاه چلسی اظهار کرد:


یوونتوس سال های زیادی در پی کسب عنوان قهرمانی سری آ بود. به خاطر دارم، بازیکنان در آن برهه زمانی بسیار نا امید بوده اند و اعتماد به نفس خود را از دست داده بوند و همین موضوع، مسئولیت من را بیش از پیش سنگین می کرد. کار کردن در این شرایط بسیار مشکل خواهد بود. می توانم بگویم که در چلسی هم وضعیت مشابهی وجود دارد اینطور نیست؟ بازیکنان فصل کابوس واری را پشت سر گذاشته اند. جایگاه دهم اعتماد به نفس بازیکنان را کم کرده است و هواداران چلسی از این وضعیت ناراضی هستند. تنها یک کلمه است که باید دنبال کنیم، تلاش و تلاش. اگر در شرایط خوب یا بد با هم دست اتحاد دهیم، خیلی خیلی زود به مسیر درست برخواهیم گشت.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد