کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دروسی: پول چلسی هرگز وسوسه ام نکرد

دنیله دروسی مدعی شده پول چلسی هرگز او را برای جدایی از رم وسوسه نکرده است. 

 

، چلسی، منچستریونایتد و رئال مادرید از باشگاه هایی بودند که برای جذب دنیله دروسی از رم پافشاری می کردند. این بازیکن 33 ساله اما در گفتگو با اس آی در این باره گفته: اگر باشگاه را ترک می کردم رفتار درستی با هواداران نکرده بودم. همه چیز به انگیزه ربط دارد. برای من پول چیزی نبود که باعث انتقالم از رم به چلسی شود. در چلسی به من پول خیلی خوبی می دادند. اما من در رم هم پول می گرفتم. پس فرقی نداشت. در تیم های دیگر بیشتر از رم به من پول می دادند اما مبلغی که تفاوت دریافتی ام از رم و تیم های دیگر بود برایم اهمیتی نداشت. چیز دیگری که یک بازیکن را وسوسه می کرد حضور در رئال مادرید و موفقیت در لیگ قهرمانان بود. اما من ترجیح دادم در رم بمانم و قهرمان لیگ شوم. رم هرگز عنوان های زیادی کسب نکرد. در 90 سال ما 3 جام بردیم. سخت بود. به نظرم انگیزه فوق العاده ای داشتیم که می خواستیم چیزی ببریم که کسی نبرده است. این کار را سخت تر می کرد. من چند وقت پیش این انتخاب را کردم و حالا به عنوان هایی که می توانستم کسب کنم و نکردم فکر نمی کنم. من عاشق ماندن در رم بودم و می خواستم مردم را خوشحال کنم. 


منبع:کاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد