کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاروالیو: از ملاقات دوباره با چلسی مسرورم

یکاردو کاروالیو، مدافع مسن و پرتغالی سابق چلسی اذعان داشت که از اینکه دوباره به ورزشگاه خانگی این تیم بازگشته و هواداران به او احترام گذاشتند بسیار خوشحال است.  

کاروالیو در جریان پیروزی چلسی برابر وستهام در وزشگاه حضور یافت و مورد استقبال هوادارن قرار گرفت.

کاوالیو گفت: "من شس سال پیش چلسی را ترک کردم اما آنها هنوز من را به یاد دارند. من و خانواده ام روزهای بسیار خوبی را در لندن سپری کردیم و من افتخار می کنم که روزی در این تیم بازی کرده .

بعد از مسابقات یورو، زمانی مناسبی بود تا به دوران حرفه ای خود نگاه کنم. از شرایط و تیم هایی که برایشان بازی کرده ام بسیار خوشحالم اما شما باید به شرایط فعلی نیز فکر کنید و من معتقدم حالا بهترین لحظه برای خداحافظی است.
ممکن است اخذ این تصمیم یک یا دو هفته طول بکشد زیرا برای هر فوتبالیستی خداحافظی از میادین بسیار دشوار است. باید شرایط فیزیکی خودنم را بسنجم. من بسیار علاقمند به بازی کردن و تمرین کردن هستم اما این موارد نیازمند آمادگی بدنی است"

منبع:ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد