کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بالاک: هازارد بازیکنی احساساتی است

میشائیل بالاک، ستاره سابق چلسی، معتقد است اگر ادن هازارد می خواهد بهترین بازی هایش را برای آبی ها انجام بدهد، باید بتواند با انتظارات کنار بیاید. 
هازارد در فصل 15-2014 نمایش های درخشانی ارائه داد و عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر را به دست آورد اما فصل گذشته افت زیادی نداشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند.
آنتونیو کونته، سرمربی جدید چلسی، هم به تازگی اعلام کرد بازیکنان بزرگ این تیم از جمله هازارد برای ماندن در استمفوردبریج، باید نشان بدهند که ستاره های بزرگی هستند.
اکنون بالاک که با چلسی قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و جام اتحادیه را جشن گرفت، از هازارد خواست تا نشان دهد همچنان ستاره اصلی آبی هاست.
او به خبرنگاران گفت:" او فصل گذشته کمی دچار مشکل شد. بازیکنانی مانند او به نظر من بازیکنانی احساساتی هستند. آنها نیاز به محیطی گرم و دوستانه دارند و رابطه ای خوب با همه، به ویژه سرمربی تیم تا بتوانند بهترین بازی شان را ارائه بدهند.
او یک استعداد فوق العاده است. به نظر من، کنار آمدن با انتظارات و ارائه بهترین بازی ها در بهترین زمان در درون زمین، مسئله کلیدی برای اوست.
او اکنون بزرگتر شده و دیگر اولین فصول حضورش در چلسی نیست. بنابراین باشگاه و هواداران انتظارات زیادی از او دارند و فکر می کنم او باید درک کند که یکی از بازیکنان کلیدی تیم است؛ اگر نگوییم کلیدی ترین بازیکن تیم.
او در زمان سرمربی قبلی بلژیک، بازوبند کاپیتان تیم ملی کشورش را به بازو بست و این نشانه توجهات به اوست. مارک ویلموتس این مسئولیت را به او داد تا او شرایط را درک کند."
,ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد