کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سیمئونه: دیگو کوستا را می خواستیم

سرمربی اتلتیکو مادرید تایید کرد که مهاجم چلسی، دیگو کوستا، هدف اصلی او در نقل و انتقالات بوده است. 

 

به گزارش دیلی میل، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مشتاق بازگرداندن   گلزن سابق باشگاه به اسپانیا بود و تایید کرد که خرید گامیرو با ۲۴ میلیون پوند، گزینه ای بوده که اتلتیکو در صورت عدم توانایی در جذب کوستا برای خود کنار گذاشته بوده است.

سیمئونه گفت:

باشگاه روی خرید دیگو کوستا کار کرد و پس از این که نتوانست پیشرفتی کند سراغ گامیرو رفت. همیشه با گامیرو شفاف و صادق بوده ایم.

کوستا بعد از موفقیتی بزرگ از اتلتیکو به چلسی آمد. آینده او در استمفودربریج در این تابستان نامشخص بود، با این حال به دلیل اقدامات و علاقه زیاد کونته، تصمیم گرفت که با آبی ها بماند.

سیمئونه ادامه داد:

وقتی با گامیرو تماس گرفتم، به او گفتم که می خواستیم کوستا را برگردانیم و او گزینه آلترناتیو بوده است.

با این حال سرمربی اتلتیکو از حضور گامیرو بسیار هیجان زده است. این بازیکن فصل پیش برای سویا ۲۹ گل زد و آن ها را به سومین قهرمانی پیاپی لیگ اروپا رساند.

سیمئونه ادامه داد:

کوین بازیکنی فوق العاده است، کسی که برای خط حمله نیازش داریم، خصوصا با توجه به این که در فضاهای کوچک خوب کار می کند و بازی هم تیمی هایش را خوب می خواند.

گامیرو یک گزینه خوب دیگر در کنار تورس و گریزمان برای اتلتیکو خواهد بود. سیمئونه در این مورد نیز توضیح داد:

گامیرو فرق دارد. فرناندو تورس بازیکنی برای فضاهای باز است، در حالی که گامیرو برعکس آن می باشد. رقابت بین آن ها به ما گزینه های زیادی می دهد و چه چیزی برای یک تیم بهتر از داشتن ایده هایی مختلف است؟ امسال می توانم تصور کنم  که رشد بهترین نسبت به فصل پیش داشته باشیم. گریزمان با استعداد است، ولی با حضور گامیرو و فرناندو به نظرم از نظر تهاجمی خیلی خوبیم.”

 

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد