کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنتونیو کونته: بازی با واتفورد آسان نخواهد بود؛ از رویکرد و رفتار کوستا راضی هستم

کونته در آستانه بازی فرداشب برابر واتفورد برابر خبرنگاران قرار گرفت. 
آنتونیو کونته معتقد است بازی خارج از خانه برابر واتفورد فرصت مناسبی برای بازیکنان تیم تا در همین ابتدای فصل اعتماد به نفس خود را بالا ببرند.
آبی های لندن فردا به ویکاراژ رود می روند تا در دومین بازی فصل خود رو در روی واتفورد قرار بگیرند. کونته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اظهار داشت که این بازی می تواند آزمون سختی باشد:

فردا بازی خوبی برای بازیکنانم خواهد بود. می دانیم آسان نخواهد بود چون واتفورد تیمی قوی است با بازیکنانی خوب. دو مهاجم آنها با یکدیگر خوب گار می کنند و باید در این مورد دقت کنیم چون بازی خطرناکی است. باید پیام مناسبی بفرستیم. مهم است که با جدیت، تمرکز مناسب و دقت حواس بالایی با این بازی رو به رو شویم.
چلسی روز دوشنبه در اولین بازی خود با گل دقیقه 89 دیگو کوستا به برتری رسید؛ کونته می گوید از میل کوستا برای پیروزی در هر بازی راضی است:

همه دیگو را می شناسیم و او فوتبالیست پرشوری است. گاهی وقتی بازی می کند به نظر می رسد که همیشه در آستانه عصبی شدن است اما او آدم خوب و فوتبالیست خوبی است. وقتی فوتبال بازی می کند عشقش را در آن می گذارد. از رفتار و رویکرد راضی هستم. می دانیم که او باید در زمینه های مختلف توجه به خرج دهد چون وقتی افراد زیادی راجع به یک بازیکن حرف می زنند برای آن بازیکن سخت می شود که با آسودگی بازی کند و کوستا می داند که همیشه در مرکز توجهات است.
کونته فردا شب رو در روی یکی دیگر از سرمربیان ایتالیایی این فصل لیگ برتر یعنی والتر ماتزاری قرار خواهد گرفت؛ وی درباره رابطه اش با سرمربی سابق اینترمیلان می گوید:

در جلسه مربیان او را دیدم و با او و کمکش درباره این تجربه حرف زدم چون این برای او هم تجربه بزرگی است. وقتی در ایتالیا بودیم برای قهرمانی می جنگیدیم، یوونتوس برابر ناپولی، هرکسی برای تیم خودش می جنگد، اما رابطه ما معمولی است. احترام زیادی برای او و کاری که انجام داده دارم، او مربی بزرگی است. هر مربی ایده های خودش را درباره فوتبال دارد و به همین مریبان با یکدیگر متفاوت اند و فقط من و ماتزاری نیستیم. هر کس ایده های خودش ار به فوتبال می آورد.
 
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد