کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته؛ به دلیل آسیب دیدگی، ویلیان امروز استراحت خواهد کرد

ستاره برزیلی تیم چلسی در دومین دیدار این تیم، در سری رقابت های لیگ جزیره، آبی های لندن را همراهی نخواهد کرد. 

 

 مردان آنتونیو کونته تا دقایقی دیگر، در دومین بازی لیگ جزیره به مصاف شاگردان ماتزاری خواهند رفت. آبی های لندن در اولین دیدار خود برابر تیم وست هم موفق شدند با نتیجه 2-1پیروز میدان شوند. ویلیان، که در تاریکی های فصل گذشته، ستاره درخشنده تیم چلسی بوده است، این بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده و پدرو رودریگز، امرزو به جای او بازی خواهد کرد.


به گزارش وب سایت squawka، پیش از شروع مسابقه تیم چلسی برابر واتفورد، آنتونیو کونته در مورد عدم حضور ویلیان در بازی امروز گفت:


تصمیم گرفته شد، با توجه به آسیب دیدگی جزئی در ماهیچه ساق پای ویلیان، او امروز را استراحت کند تا ریسک نکرده باشیم.


پیش از این، ویلیان در گفت و گویی با وب سایت رسمی باشگاه چلسی، عنوان کرد:


پیش فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشته ایم. ما روزانه دو جلسه تمرینی داشته ایم و پس از این فشردگی، اکنون احساس خوبی داریم. عملکرد خوبی در بازی مقابل تیم وست هم داشته ایم، چه از لحاظ دفاعی و چه فاز هجومی. تفکرات سرمربی، شرایط را در زمین برای ما تغییر داده است و ما کاملا به اندیشه های او احترام خواهیم گذاشت. در برخی لحظات، باید به سرعت تصمیم گیری کرد. به عنوان مثال، من در نفوذ به قلب دفاعی تیم حریف باید سرعت عمل مناسبی در تصمیم گیری داشته باشم و بدانم که باید به سمت دفاع حرکت کنم یا خیر. وجود کونته، در بهبود اعتماد به نفس ما نقش بسزایی داشته است و آموزشات و صحبت های او برای ما بسیار مفید بوده است.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد