کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جدال فرانک لمپارد و استیون جرارد به سود اسطوره آبی پوشان لندنی خاتمه یافت

جدال فرانک لمپارد و استیون جرارد را اسطوره آبی پوشان لندنی با گل زودهنگام داوید ویا برد. 
دو تیم نیویورک سیتی و لس آنجلس گلکسی در چارچوب رقابت های Mls به مصاف یک دیگر رفتند. تنها 6 دقیقه از بازی گذشته بود که داوید ویا با گل زودهنگام خود، نیویورکی ها را در استادیوم یانکی ها پیش انداخت. اشلی کول و استیون جرارد که در تیم لس آنجلس گلکسی حضور داشتند، نتوانستند مانع پیروزی یاران پاتریک ویرا شوند.

به گزارش Skysports، نایجل دی یانگ، جیووانی دوس سانتوس و رابی کین دیگر بازیکنان سابق لیگ برتر بودند که در این مسابقه حضور داشتند. فرانک لمپارد و استیون جرارد برای اولین بار در لیگ Mls رو در روی یک دیگر قرار گرفتند که فرانک لمپارد پیروز این جدال بود. بعد از شروعی ضعیف در نیویورک سیتی، در بازی های گذشته این تیم، فرانک لمپارد عملکردی خیره کننده از خود نشان داده است. او موفق شده است تا 13 گل را در 23 بازی برای تیمش به ثمر برساند. لمپارد در دقیقه 83 بازی مقابل لس آنجلس گلکسی تعویض شد. استیون جرارد نیز در راس تمام حملات لس آنجلسی ها قرار داشت اما آن ها در آخر نتوانستند تا گل دقایق ابتدایی داوید ویا را جبران کنند. 

نیویورک سیتی با 1 امتیاز بیش تر از تورنتو در صدر جدول کنفرانس شرق قرار دارد. لس آنجلس گلکسی نیز با 7امتیاز کمتر از دالاس در مکان پنجم کنفرانس غرب قرار دارد.
پ
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد