کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: دیگو مهاجم مهمی است و برای همین در دایره توجهات قرار می گیرد

سرمربی آبی های لندن به حمایت از مهاجم جنگنده خود پرداخته است. 
تیم چلسی موفق شد در دو بازی ابتدایی لیگ جزیره، 6 امتیاز کسب کند. در این دو دیدار، دیگو کوستا، مهاجم پر حاشیه آبی ها موفق شد گل پیروزی بخش تیم خود را به ثمر برساند و نتیجه مسابقات را بعد از تساوی یک بر یک با گل سه امتیازی خود تغییر دهد. دیگو کوستا در دیدار برابر تیم وست هم و واتفورد با دریافت کارت زرد جریمه شده است. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که در بازی اول، دیگو باید از زمین مسابقه اخراج می شد و در همین ابتدای فصل به مانند سابق، موج اعتراضات بر علیه شیوه بازی کوستا برخواسته است.

به گزارش وب سایت Goal، آنتونیو کونته در گفت و گویی با خبرنگاران از بازیکن خود دفاع کرد و ادامه داد:

متوجه نمیشوم دلیل این همه بد رفتاری از سوی دیگر بازیکنان، مربیان و مطبوعات دقیقا چیست؟ دیگو باید برای مسابقات متمرکز شود و برای من مهمترین مسئله، اتفاقی است که در زمین مسابقه رخ می دهد. او بازیکن مهمی است و برای همین در دایره توجهات قرار می گیرد. توانایی او در گل زنی بسیار بالا است و من می خواهم او خود را وقف فوتبال کند و درباره مسائل حاشیه ای اصلا فکر نکند، چرا که این مسائل و حواشی نه تنها برای او، بلکه برای خانواده چلسی، هواداران و حتی فکر می کنم برای لیگ انگلستان نتیجه مثبتی به دنبال نخواهد داشت. آیا من با او در مورد مسائل حاشیه ای صحبت می کنم؟ بله من سعی می کنم با همه بازیکنانم ارتباط خوبی داشته باشم و با همه آنها به طور خصوصی صحبت می کنم و ترجیح می دهم این مکالمات بین خودمان باشد.
گفتنی است، تیم چلسی فردا شب، از ساعت 23:15 در سری رقابت های جام اتحادیه به مصاف تیم بریستول راورز خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد