کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: امیدوارم پس از هر دیدار مزد فریاد زدن هایم را بگیرم

سرمربی ایتالیایی آبی های لندن، در پاسخ به واکنش های خود در زمین مسابقات صحبت هایی کرده است. 

 تیم چلسی، موفق شده در لیگ جزیره در دو بازی خود امتیاز کامل کسب کند. در جریان برد 2-1 در برابر تیم وست هم، بسیاری از سایت ها و نشریات با انتشار کارتون و یا ویدئو هایی، واکنش های سرمربی ایتالیایی تیم چلسی را زیر ذره بین قرار داده اند. پس از بازی مقابل وست هم کونته خود را به مانند دیگو کوستا پر شور و حرارت دانسته است و این حرارت را در بازی مقابل واتفورد هم مشاهده کرده ایم.


به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، آنتونیو کونته در مورد خوشحالی و واکنشات خود در کنار زمین توضیحاتی داده که آنها را مرور خواهیم کرد:


زمانی که تیم من بازی می کند، من هم همراه آنها بازی می کنم. من سعی دارم به بازیکنانم بگویم که در موقعیت مناسب، پاس مناسبی ارسال کنند. این موضوع مهمی است، چرا که گاهی توپ در منطقه ای در حال گردش است که از نظر من مناسب نیست و باید با فریاد زدن به آنها بگویم که توپ را به منطقه دیگری منتقل کنند. به طور مثال، در سیستم 4-2-4، من مدام در حال فریاد زدن و صحبت با بازیکنان وینگر هستم، زیرا حمایت از آنها بسیار حائذ اهمیت است. پس از بازی با وجود خستگی، باز هم به تماشای بازی می پردازم، در حین مسابقه شما فقط توپ را دنبال خواهید کرد و گاهی ممکن است از سایر اتفاقات بازی، غافل بمانید. دروازبان و مدافعین، بسیار مسئولیت سختی بر دوش خواهند داشت و پس از بازی باید عملکرد آنها را موردر بررسی قرار دهم.  امید دارم گلوی من پس از بازی مزد فریاد زدن هایش را بگیرد.

آنتونیو کونته، پس از اتمام مسابقات در زمین مسابقات می آید و بازیکنان را در آغوش می کشد و از آنها تشکر می کند. او در این مورد توضیح داد:


تجربه من به عنوان یک بازیکن به من می گوید، زمانی که یکی از مردانم فشاری بر دوش دارد باید به سمت او بروم و با به آغوش کشیدن او فشار را از روی دوشش بر دارم. و همینطور می دانم چه زمانی باید از او تلاش و فشار بیشتر بخواهم. این موضوع بسیار مهمی است، زیرا ایجاد احساسات بین بازیکنان، مربی و سایر کارکنان، این خانواده را نزدیک و نزدیک تر به هم خواهد کرد. من و همکارانم در طی هفته 110%  از تلاشمان را به کار می گیریم. در برخورد با بازیکنانم، علاوه بر ارتباط خوبی که داریم، پس از پایان مسابقات هرگز دروغ نمی گویم، چه تبعات خوبی داشته باشد و چه بد. بسیار صادقانه نظر خودم را عنوان خواهم کرد. چشم تو چشم.

او در مورد شروع راضی کننده تیم چلسی در این فصل افزود:


باختن، همیشه خاطره غم انگیزی در ذهن شما بر جای خواهد نهاد. بازیکنان من، اعتماد به نفس خود را از دست داده بودند و این دو پیروزی گامی بلند برای باز یابی عزت نفس بازیکنان بوده است. دیدار بعدی، میزبان خواهیم بود و این امتیاز بزرگی برای ادامه مسیر ما خواهد بود.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد