کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای تلگراف: چلسی پیشنهاد خود را برای جذب کولیبالی افزایش نخواهد داد

تیم چلسی در نقل و انتقالات تابستانی نتوانسته تا به امروز مدافع مورد نظر خود را جذب کند. 

 آنتونیو کونته، به دنبال تقویت خط دفاعی تیم خود، به دنبال کولیبالی، مدافع 25 ساله تیم ناپولی است. پس از جدایی قرضی بازیکنانی چون، آندرس کریستنسن، هکتور، کالاس، بابا رحمان، ناتان آکه، بیکر و مصدومیت کورت زوما سرمربی این تیم در پی تقویت خط دفاعی خود برای جذب کولیبالی دست به کار شده که آخرین پیشنهاد آنها که مبلغ 40 میلیون پوند بوده است توسط سران این تیم ایتالیایی رد شده است.


به گزارش وب سایت telegraph، پنجره نقل و انتقالات تابستان، چهارشنبه هفته آینده بسته خواهد شد و سران باشگاه چلسی برای جذب مدافع مورد نظر خود در تلاش هستند. باشگاه چلسی به سران ناپولی اعلام کرده که پیشنهاد بعدی، با افزایش قیمت همراه نخواهد بود و آنها با همان 40 میلیون یورو در پی به خدمت گرفتن این بازیکن هستند. چندی پیش، آنتونیو کونته در مصاحبه خود اعلام کرده بود که مایل به پرداخت رقم سرسام آور بابت خرید هیچ بازیکنی نخواهد بود و این تصمیم باشگاه چلسی، راجع به خرید کولیبالی به اعتقاد خیلی از مفسران، با نظر مستقیم کونته صورت گرفته است. شایعات، خبر از علاقه کولیبالی به اضافه شدن به جمع آبی های لندن می دهد، از همین رو، پیشنهاد تمدید قرارداد سران ناپولی، توسط این مدافع 25 ساله رد شده است. همانطور که در طرفداری خواندید، پیشنهادباشگاه چلسی برای رومانیولی رد شده است و اکنون این وب سایت مدعی شده تیم چلسی به دنبال مدافع مورد توجه تیم ناپولی، یعنی نیکولا ماکسیموویچ است. جانلوکا پتراکی، رئیس باشگاه تورینو در مورد مدافع این تیم که با ویدیچ و بونوچی مقایسه می شود اظهار کرد:


از ماه ژانویه در حال مذاکره با تیم ناپولی هستیم و این مکلمات، بیش از اندازه ادامه یافته است و تا به امروز پیشنهادی ارائه نشده است. تنها ناپولی خواهان جذب این بازیکن نیست، پیشنهادی از یک تیم خارجی هم داشته ایم.

از او سوال شد آیا این باشگاه، چلسی است؟ وی افزود:


این باشگاه انگلیسی است و در لیگ جزیره رقابت می کند و دارای منابع مالی بسیار هم است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد