کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

یادداشت/ خامس در آستانه خروج از مادرید

با درخشش بیل و آسنسیو در بازی با سوسیداد به احتمال زیاد رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات تابستانی فقط یک بار دیگر فعالیت می کند و آن هم برای فروش ستاره کلمبیایی اش است. 

 

بن هیوارد

زین الدین زیدان باید خوشحال باشد. سرمربی فرانسوی بدون کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، لوکا مودریچ، په په و کیلور ناواس توانست برنده دیداری شود که به طور سنتی برای تیمش سخت است. اما بردی کسب کردند که به لطف آسنسیو و بیل بود. بیل به خاطر حضور در یورو 2016 از باقی بازیکنان دیرتر به کمپ تمرینی ملحق شده بود و سوال بود که آیا آمادگی جسمانی مناسب دارد یا نه. اما ستاره ولزی در بازی با سوسیداد دو گل زد و بارها در زمین درخشید و همچنین به کسب 3 امتیاز برای تیمش هم کمک زیادی کرد.


این بازی، بازی ای بود که مادرید در گذشته، به خصوص در دو فصل اخیر، مشکلات زیادی در آن داشته است. در زمان آنچلوتی سفیدپوشان در آنوئتا 2 بر صفر پیش افتادند، اما 4 بر 2 شکست خوردند. اما این بار این اتفاق نیفتاد. درست قبل از پایان نیمه اول، 20 ساله شگفت انگیز رئالی ها، مارکو آسنسیو، توانست گل دوم تیمش را بزند و بازی را 2 بر صفر کند. او در دیدار مقابل سویا در سوپرکاپ اروپا هم گل زده بود.


با وجود تمام غایبان مادرید مشکلا کمی داشت و باز هم با این وجود در ترکیب تیم جایی برای خامس رودریگس و ایسکو نبود. هر دوی آن ها به عنوان بازیکن تعویضی و در دقایق پایانی به زمین آمدند. اما عملکرد ستاره کلمبیایی حداقل نشان داد که او می تواند رئال را هرچه زودتر ترک کند وبه خوبی دیگر بازیکنان این تیم نیست. بازگشت سریع بیل به آمادگی جسمانی مناسب در کنار درخشش آسنسیو که حالا در دو بازی رسمی برای مادرید 2 گل زده به این معنی است که بازی ساز سابق موناکو ممکن است بیشتر از این هم نیمکت نشین شود.


زیدان قبلا گفته بود بازیکنان جدید فقط در صورتی به تیم اضافه خواهند شد که بازیکنی فروخته شود و با ترافیک خط میانی مادرید، خامس گزینه اول در لیست فروش سفیدپوشان است. حتی سرمربی فرانسوی هم پیش از این اعلام کرده بود که اوضاع او پیچیده است. او حتی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از این بازی هم از پاسخ دادن به سوال درباره آینده خامس طفره رفت. او فقط گفت:«او اینجاست».


اما این اصلا قانع کننده نیست. با این که ممکن است او واقعا از داشتن ستاره 25 ساله در تیمش خوشحال باشد، خود خامس به احتمال زیادی از این شرایط راضی نیست و در دیداری که ستاره هایی مانند رونالدو و بنزما غایبند، توقع می رفت که او حداقل بیشتر از این بازی کند. حداقل انتظارش را نداشت که در ترکیب اصلی متیو کوواچیچ به او ترجیح داده شود.


در اوایل این ماه خامس گفته بود می خواهد همه تلاشش را بکند تا انتقال رویایی اش به رئال مادرید را موفقیت آمیز کند. اما اوضاعش در تیم زیدان پیچیده است و در واقع برای رسیدن به این هدف باید خیلی خیلی پیشرفت کند. رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات تیمی آرام بود. آن ها فقط آلوارو موراتا را از یوونتوس بازگرداندند و حضور آسنسیو در تیم را بعد از قرض گرفتن او از اسپانیول قطعی کردند و البته فابیو کوئنترائو بعد از گذراندن یک فصل به طور قرضی در موناکو دوباره بازگشت.


در حالی که محرومیت از فعالیت در بازار نقل و انتقالات جریمه ای برای مادرید است که در حال بررسی است و در هر زمان ممکن است اعمال شود، انتظار می رفت که این تیم تابستانی بسیار شلوغ تر را تجربه کند. اما این اتفاق نیفتاد و درست برعکسش رخ داد. هرچند زیدان تائید کرده که تا 31 آگوست ممکن است هر اتفاقی بیفتد. اما این اتفاق به احتمال زیاد فقط و فقط فروش خامس رودریگس خواهد بود.


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد